מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

האריס מוכנה לדון על אמברגו נשק לישראל

סגנית הנשיא האריס והמועמדת לנשיאות, דנה עם אנטי ישראלים לפני עצרת בחירות הלילה במישיגן, הם אמרו לה שירצו לתמוך בה, אבל ציינו שהם רוצים שהיא תשקול אמברגו נשק על ישראל. האריס אמרה שהיא מוכנה לדון בנושא

האריס מוכנה לדון על אמברגו נשק לישראל
כוחות צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

לפני עצרת בחירות שלה הלילה בדטרויט, סגנית הנשיא קמלה האריס שוחחה עם מייסדי תנועת ה׳לא מחויבים׳, תנועה שהחרימה את הנשיא ביידן בשל סיוע לישראל במלחמה בעזה. האריס שוחחה איתם לפני העצרת הלילה במישיגן, הם אמרו לה שירצו לתמוך בה, אבל ציינו בפניה שהמצביעים מהתנועה רוצים שהיא תשקול אמברגו נשק על ישראל.

התנועה גייסה עשרות אלפי מצביעים במישיגן כדי למנוע את קולותיהם מהנשיא ביידן בפריימריז מוקדם יותר השנה בגלל תמיכתו בישראל. שני בכירי התנועה, עבאס עלאוויה וליילה אלבד, אמרו כי הם רוצים לתמוך בה אבל הבוחרים רוצים שהיא תשקול אמברגו נשק "כדי לעצור מיד את הקטל ברצועה עזה הנצורה".

האריס הקשיבה לסיפורים של אנשים במישיגן שעשרות בני משפחתם נהרגו בעזה. היא ציינה שהיא פתוחה לדיון על אמברגו נשק על ישראל, והציגה את שני מנהיגי התנועה בפני הצוות שלה.

המשתתפים בעצרת שרו פזמון אנטי ישראלי: "קמלה, קמלה, את לא יכולה להסתתר. לא נצביע בעד רצח עם". האריס הגיבה: "אם אתם רוצים שדונלד טראמפ ינצח, אז תגידו את זה. אחרת, אני מדברת עכשיו".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום