פרו פלסטינים פרצו לאלביט מערכות בבריטניה ותקפו שוטרים

פעילים אנטישמים פרצו את גדר המתקן בבריסטול עם רכב והחלו לגרום נזק לרכוש, הם פגעו בעובדים ושוטרים שניסו לעצור בעדם. שישה בני אדם נעצרו, אולם יתר התוקפים נמלטו מהמקום

ישראל לפקוביץ | חדשות בעולם 7.8.2024 | 07:33

אחד הפעילים הורס ציוד עם פטיש | צילום: צילום מסך

פעילים פרו פלסטינים פשטו לפנות בוקר אתמול (שלישי) על אתר של חברת אלביט מערכות בעיר בריסטול בבריטניה.

יותר מעשרה פעילים מארגון אנרכיסטי אנטישמי "פלסטיין אקשן" הגיעו למקום עם רכב מסחרי שפרץ את הגדר, כשהם מצוידים בגרזנים ופטישים.

 

הפריצה וההרס צילום: ארגון פלסטיין אקשן

בתיעוד שהם עצמם פרסמו, הם נראים גורמים נזק לרכוש, כמה עובדים ניסו לעצור בעדם, אך הם הותקפו. אחד מהעובדים נפגע בראשו. בנוסף הותקפו שוטרים בפטישים, שישה בני אדם נעצרו, אולם יתר התוקפים נמלטו מהמקום.

דובר מטעם החברה מסר לתקשורת הבריטית: "אנחנו מספקים תמיכה קריטית וטכנולוגיה מתקדמת לכוחות הבריטיים. כל טענה שהמתקן הזה מספק ציוד לצבא הישראלי או למשרד הביטחון הישראלי היא שקר. תעשיית הביטחון הבריטית זקוקה באופן דחוף להגנה ראויה מפני האלימות הפוליטית הזו".

זאת לא הפעם הראשונה שחברת אלביט סובלת מנזקים כבדים. בחודש יוני דווחנו כי פעילים פרו פלסטינים חברי הארגון פרצו את מערך האבטחה של משרדי אלביט מערכות בעיר קנט, וחדרו אל תוך המבנה המאובטח.

האיש שתיעד את הפריצה השתמש בפטיש כדי להזיק למחשבים ולפריטים במפעל. לפני הפריצה עשרות פעילים חתכו שלוש גדרות אבטחה, ופרצו את מתחם האבטחה הגבוה.

חלקם גם הניחו דוקרנים בכבישים המובילים למפעל כדי למנוע כניסת כלי רכב וביוחד לעכב את כוחות הביטחון והמשטרה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום