מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ר' עקיבא פינת יפן: המסעדה האסייתית שכובשת את בני ברק

אין הרבה מסעדות שמעניקות תמורה למחיר כמו 'נגיסה' • אז הלכנו לארוחת צהריים בסניף הבני ברקי והכשר למהדרין של הרשת בסמוך למגדלי בסר ויצאנו עם רשמים מיוחדים וחזקים

ר' עקיבא פינת יפן: המסעדה האסייתית שכובשת את בני ברק
שפע טעמים בנגיסה צילום: יח"צ

אחת הבעיות המוכרות בארוחה במסעדה, בפרט עבורנו, הישראלים, היא העובדה ש"את המנה הזו הייתי יכול להכין בבית". הטענה המוכרת הזו נכונה לגבי מנות כמו פסטה, כריך ואפילו בשר עסיסי, אותו היינו להכין בעצמנו, רק בחצי או שליש מחיר ממה ששילמנו על המנה. כך קורה שלא אחת אנו חשים בדבר השנוא ביותר על הישראלי המצוי - שיצאנו פראיירים. אולם הבעיה הזאת פוסחת על מסעדת נגיסה. במסעדת נגיסה אתם תטעמו אוכל אחר, טעמים שונים, כאלו שגם בחלומות שלכם לא תצליחו להכין במטבח הביתי שלכם. כי עם כל הכבוד לכישורי הבישול שלכם, הסושי שתכינו לא באמת יעמוד בסטנדרט הדיוק והטעמים של נגיסה, ובשביל הכנת מנה כמו יאקיסובה בקר, תאלצו לרכוש מחדש את כל מוצרי המזווה שלכם. 

אולם מה שמייחד את 'נגיסה' הוא לא רק הטעמים האותנטיים והמוקפדים, אלא גם האווירה הייחודית שהמקום מציע. בתוך שאון העסקים השורר באזור, נגיסה מעניקה פינה שקטה ומנותקת מהרעש. העיצוב המינימליסטי, יחד עם הריהוט המסורתי והתאורה העדינה, יוצרים אווירה מרגיעה - ניגוד מושלם להמולת הרחוב הבני ברקי הסואן.

מיפן ועד תאילנד

התפריט ב'נגיסה' מציע מגוון רחב של מנות, החל מדגים טריים ואיכותיים, דרך מרקים מהבילים ועד למנות אסייתיות חמות ומסורתיות. 

נגיסה | צילום: יח"צ

אולם הכוכב האמיתי של הארוחה הוא ללא ספק הסושי. הרולים בנגיסה מוכנים בקפידה רבה, עם איזון מושלם בין הדג הטרי, האורז העדין והתוספות המשלימות. ברמה כזו שאפילו חריפי המבקרים נאלצו לאחרונה להוריד את הכובע בפני המסעדה ולהעניק לה את הציון הגבוה ביותר על הסושי מבין המתחרות בקטגוריה. 

 

 

בעלי נגיסה, אלעד, מדבר בהתלהבות על הרעיון שעומד מאחורי המסעדה. "המטרה שלנו היא שכל לקוח ימצא כאן את המנה שלו", הוא מסביר. "יש לנו לקוחות שמגיעים רק בשביל היאקיסובה, אחרים שמחבבים במיוחד את הפאד תאו, וכאלה שלא יוותרו על הסושי בשום מצב. זה מה שהופך את נגיסה למקום שמתאים לכולם. גם במנות הסושי ניתן להינות ממבחר עצום, כמו סושי עם דג נא או מבושל ומגוון ענק של תוספות מיוחדות".

ואכן, מה שמפתיע במיוחד במסעדה הוא הגיוון בתפריט. נגיסה מצליחה להציע מגוון עשיר של מנות, כולל אפשרויות צמחוניות וטבעוניות, מבלי להתפשר על הטעם האותנטי. זו הסיבה שהמקום הפך לאבן שואבת לא רק עבור תושבי בני ברק, אלא גם עבור אנשי עסקים ומבקרים מכל רחבי גוש דן.

עסקית צהריים או בילוי ערב

אלעד גאה במיוחד בארוחות העסקיות של המסעדה, שהפכו לשם דבר בקרב תושבי ועובדי האזור. "אנחנו מציעים ארוחות עסקיות במחירים משתלמים במיוחד, בלי להתפשר על האיכות או הכמות", הוא מדגיש. "זו הדרך שלנו לאפשר לאנשים לחוות את טעמי המטבח שלנו, גם בארוחת 'אינסטנט'". אלעד מציין כי שירות המשלוחים גם כן מעניק אפשרות לטעום ממטעמי המסעדה בלי לטרוח לצאת אפילו מהמשרד או הבית. השירות ניתן בכל רחבי בני ברק, רמת גן וגבעתיים.

בערבים, נגיסה עוברת טרנספורמציה מסקרנת. אזור בסר שהפך למרכז בילוי וקולינריה עבור תושבי בני ברק, רמת גן והסביבה מהווה מוקד משיכה עבור זוגות, משפחות ומפגשי חברים, כאשר נגיסה, כמסעדה ותיקה ובעלת שם, מזמינה לפתחה עשרות מהמבלים באזור, אשר נהנים מארוחה איכותית ומיוחדת. 

הצוות בנגיסה ראוי לציון מיוחד. השירות מקצועי, אדיב ומהיר, והמלצרים בקיאים בתפריט ויודעים להמליץ על מנות בהתאם להעדפות הלקוח. זה מוסיף נדבך נוסף לחוויית הארוחה, במיוחד למי שאינו מכיר היטב את המטבח האסייתי

לסיכום, נגיסה היא הרבה יותר מסתם עוד מסעדת סושי כשרה למהדרין. זהו מקום שמצליח להביא את הטעמים והאווירה של המזרח הרחוק ללב ליבה של בני ברק, תוך שמירה על כשרות מהודרת וסטנדרטים גבוהים של איכות. אם אתם מחפשים חוויה קולינרית ייחודית, שונה מכל מה שאתם רגילים אליו, נגיסה היא בהחלט המקום עבורכם. דוד בן גוריון 13, בני ברק. מול מגדלי ויטה-מישורים.

להזמנת משלוחים לחצו כאן>>>

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום