מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

דובר צה"ל: זו הסיבה שנסראללה משקר לגבי הפגיעה מג'דל שמס

דובר צה"ל דניאל הגרי התראיין לתקשורת הערבית: "אני מקשיב לנסראללה ודברי הרהב. מה העם הלבנוני חושב כשהוא שומע זאת? כל העם הלבנוני עומד על רגל וחצי. כולם עוזבים. שדה התעופה בבירות לא עומד בלחץ"

דובר צה"ל: זו הסיבה שנסראללה משקר לגבי הפגיעה מג'דל שמס
חסן נסראללה צילום: שאטרסטוק

לאחר שארגון הטרור חמאס הודיע על מינויו של יחיא סינוואר לראש הלשכה המדינית של הארגון במקום איסמעיל הנייה שחוסל בטהראן - דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי אמר לתקשורת הערבית כי מקומו של סינוואר לצד מוחמד דף. 

הגרי אמר לערוץ אל-ערביה הסעודי אחרי מינוי סינוואר: "יש רק מקום אחד עבור יחיא סנוואר והוא לצדו של מחמד דף וכל הטרוריסטים שאחראים ל-7 באוקטובר. זה המקום היחיד שאנחנו מכינים ומייעדים לו". 

בהתייחסו לנאום חיזבאללה הערב אמר הגרי: "אני מקשיב לנסראללה ודברי הרהב. מה העם הלבנוני חושב כשהוא שומע זאת? כל העם הלבנוני עומד על רגל וחצי. כל דרום לבנון עבר לצפון. הדרוזים, הסונים, השיעים, הנוצרים- כולם עוזבים. שדה התעופה בבירות לא עומד בלחץ". 

על חיסול פואד שוכר: "פואד שוכר אחראי על רצח ישראלים רבים. למה נסראללה משקר על הרקטה במג׳דל שמס? הוא מפחד מהדרוזים בלבנון ובהר הדרוזים. אני לא מדבר על וליד ג׳ונבלאט שמשקר אלא על הדרוזים האמיתיים. כשהרגנו את פואד שוכר בבירות בבית שלו הוכחנו את הנחישות שלנו. הוכחנו שאנחנו לא נהיה פרופורציונליים בתגובות שלנו אם ייפגעו אזרחים. לא נסבול שום פגיעה באזרחים".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום