מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מחאת נגד הכנסת פועלים פלסטינים: ״הראשונים שהובילו את הטבח״

נשות מגוייסים ועשרות תושבים מהישוב בית אל הקימו הלילה ״עיר אוהלים״ במחאה נגד הכנסת פועלים פלסטיניים לישוב, זאת לאחר שאושרה הכנסת פועלים לאתר בניה ביישוב. המחאה צפויה להימשך גם בימים הקרובים

מחאת נגד הכנסת פועלים פלסטינים: ״הראשונים שהובילו את הטבח״
הפועלים בשער היישוב צילום: נדב גולדשטיין

מחאה בישוב בית אל: עשרות תושבים הקימו הלילה (שלישי) ״עיר אוהלים״ סמוך לבניין המועצה, זאת במחאה על ההחלטה להכניס פועלים פלסטיניים לאתר בנייה בישוב. האוהלים הוקמו זה הלילה השני ברציפות, והתושבים שהו בהם במהלך המחאה. 

התושבים הדגישו את דרישותיהם, הראשונה הקמת ועדה מקצועית שתבחן פתרונות חלופיים, במטרה לצמצמם מיידית את מספר הפועלים ביישוב, והשניה שמירה על הפועלים המסתובבים באופן חופשי בין הבתים.

כאמור, המחאה התחילה לאחר שבאתר בניה ביישוב הוחלט להכניס פועלים ערבים. תושבי בית אל יצאו למאבק שכלל חסימה של הפועלים, ומחאה מול בניין המועצה על מנת למצוא פיתרון לבעיה.

לדברי מוריה, תושבת היישוב, הגיעו למקום גם נשים שבעליהן מגוייסים למילואים, שלא מוכנות למצב שבו ישנם פועלים שמסתובבים חופשי ביישוב ושיש פועלים שעובדים בסמוך לגן שעשועים פעיל.

מוריה אמרה כי "ראינו מה קרה בעוטף שאותם פועלים היו הראשונים להכנס וידעו איפה בדיוק נמצאים המיקומים האסטרטגיים ביישובים".

בימים האחרונים מקיימים התושבים מאהל מחאה ליד בנין המועצה ומזמינים את הציבור להצטרף. "אנו קוראים למשפחות נוספות להצטרף אלינו. הערב ב-19:00 ברחבת המועצה למאבק החשוב הזה נגד כניסת רוצחים ליישובינו״.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום