מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

"פרישת ביידן חיזקה את נחישות נתניהו לתקוף באיראן"

גורם ישראלי בכיר ששוחח עם התקשורת הבריטית טוען כי החלטת ביידן לפרוש מהמרוץ לנשיאות חיזקה את רצונו של בנימין נתניהו לתקוף באיראן: "הוא אמר לו לא להגיב באופן חריף מדי למתקפות האיראניות"

"פרישת ביידן חיזקה את נחישות נתניהו לתקוף באיראן"
אילוסטרציה צילום: unsplash

מספר ימים אחרי חיסולו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה באיראן, גורם ישראלי בכיר הסביר ל"טלגרף" הבריטי כי פרישת ביידן מהמרוץ חיזקה את נחישות נתניהו לתקוף באיראן. 

הגורם הסביר כי הנשיא האמריקני ניסה "לרסן" את ראש הממשלה: "הוא אמר לו לא להגיב באופן חריף מדי למתקפות האיראניות. איראן ידעה זאת, וזו הסיבה מדוע היא ניצלה את המצב כדי לתקוף את ישראל".

הגורם הוסיף וטען כי ביידן "יעשה כעת את מה שנכון לעשות. האג'נדה האמיתית שלו היא לתמוך בישראל באופן מלא, וכך עשה במשך עשורים. נתניהו יודע זאת ולכן הוא נועז יותר וחש בטוח לתקוף את אויבי ישראל ועדיין לזכות בתמיכה מלאה של ארה"ב".

בתוך כך, אמש חמאס הודיע כי לאחר חיסול מנהיג ארגון הטרור איסמעיל הנייה באיראן, הלשכה המדינית ומועצת השורא פועלות לבחירת מנהיג חדש.

בחמאס הודיעו: "הלשכה המדינית של חמאס ומועצת השורא קיימו פגישות דחופות ברוח האמונה ומשמעויות אחווה, ובתוך דיונים מעמיקים שאופיינו באחריות גבוהה שרצח הנייה רק ​​יגביר את תנועת חמאס ואת ההתנגדות בעוצמה ובנחישות להמשיך בדרכה, ודמו הטהור, יציתו את אש ההתנגדות ויהפכו אותה לאינטנסיבית ועזה יותר".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום