הנייה מובא לקבורה בדוחא בנוכחות בכירי חמאס

טקס ההלוויה של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה שחוסל לפני יומיים הגיע היום לדוחא. הטקס נערך תחת אבטחה כבדה ובנוכחות בכירים ממדינות ערביות שונות

שלו שינברג | חדשות בעולם 2.8.2024 | 16:52

הלווית הנייה | צילום: צילום מסך

יומיים אחרי חיסולו באיראן, טקס ההלוויה והקבורה של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה הגיע היום לדוחא. בטקס לוקחים חלק בין היתר אמיר קטאר תמים בן חמד אאל ת'אני ואביו. 

טקס הקבורה נערך תחת אבטחה כבדה בבית קברות בלוסייל. בטקס אף השתתפו סגן נשיא איראן מוחמד רזא עארף ושר החוץ הטורקי הקאן פידאן, ולצידם רבים מבכירי חמאס.

 

הלווית הנייה צילום: רשתות חברתיות

הבוקר דווח כי החדר בו חוסל הנייה היה שמור לאורחים חשובים ומיוחסים במיוחד, במתקן כולו. החדר התחבב על הנייה ושימש אותו בכל הביקורים שלו במדינה, וכך גם באחרון אליו הגיע ביום שני האחרון לטובת טקס ההשבעה של נשיא איראן החדש מסעוד פזשכיאן למחרת.

האופן שבו הוטמנה הפצצה, הזווית והמקום שבו הנייה היה בחדר האירוע היה יכול להסתיים רק בדרך אחת, מוות. ברגע שידעו המחסלים לקבוע את מקומו במרחב ובזמן, ואל מול מטען הנפץ שהופעל עליו, לא היה לו שום סיכוי לצאת מהאירוע חי. 

אחר כך, במשך השעות הבאות, עקבו כמה עשרות זוגות עיניים אחרי כמה עשרות מסכים בכמה מקומות, לראות איפה תצוץ לראשונה תגובה כלשהי.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום