מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הפרטים נחשפים: הנייה שהה בבית הארחה של משמרות המהפכה של איראן

ערוץ החדשות הלבנוני אל-מיאדין מצטט מקור איראני שאמר כי הטיל ששימש להרוג את מנהיג חמאס איסמעיל הנייה בהתקפה על מקום מגוריו בטהרן שוגר ממדינה אחרת

הפרטים נחשפים: הנייה שהה בבית הארחה של משמרות המהפכה של איראן
איסמעיל הניה צילום: חסן ג'די, פלאש 90

פרטים חדשים על מיקומו של הנייה לפני החיסול בלב טהראן: הנייה ומשלחת חמאס שהתלוותה אליו שהו בבית הארחה של משמרות המהפכה של איראן בצפון טהראן, כך אמרו מקורות בחמאס לעיתון אל-ערבי אל-ג'דיד. לדברי אותם מקורות, מנהיג הג'יהאד האסלאמי, זיאד נח'אלה, והמשלחת שהתלוותה אליו היו בקומה אחרת במבנה.

בתקשורת האיראנית דווח שהחיסול אירע בסביבות השעה 02:00 בטהראן. הנייה שכן במעון מיוחד ליוצאי צבא בצפון טהראן ונהרג "מטיל מהאוויר". מקור איראני אמר לערוץ אל-מיאדין הלבנוני שמנהיג חמאס חוסל בטהראן באמצעות טיל ששוגר ממדינה למדינה ולא מתוך איראן.

דובר הוועדה לביטחון לאומי בפרלמנט האיראני התייחס לחיסולו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה בטהרן, ותקף כי "רצח הנייה הוא מעשה פחדני, ומבצעיו יזכו לתגובה. תתקיים ישיבת חירום בנושא".

רועי קייס דיווח בכאן חדשות כי אתמול מנהיג חמאס, הניה, שהה עם בכירי הארגון ומנהיג הג'יהאד האסלאמי, זיאד נח'אלה, בתערוכה בטהראן שבה הוא צולם ליד מודל של מסגד אל-אקצא: "מרגישים גאווה לעבור ממדינה למדינה ובירושלים, לב הסכסוך עם האויב הציוני" אמר.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום