מבזקים +
תל אביב 30°c
באר שבע 30°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 32°c
אשדוד 30°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 30°c
באר שבע 30°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 32°c
אשדוד 30°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ציון בטיחות גבוה לחשמלית של קיה וגם לטוסון של יונדאי

לפי ארגון הבטיחות, מחודש ינואר יצרנית הרכב הקוריאנית שיפרה את פנסי הרכב כדי להפחית את הסכנה לסינוור. בנוסף, הארגון גם מציין את מערכת הבטיחות האקטיבית של הקיה

ציון בטיחות גבוה לחשמלית של קיה וגם לטוסון של יונדאי
צילום: IIHS צילום: מבחן ריסוק עם תוצאות טובות לקיה EV9 (בצילום) וגם ליונדאי טוסון רבת המכר

רכב הכביש שטח החשמלי של קיה ה-9 EV שמשווק גם בישראל זכה לציון בטיחות גבוה במבחן הריסוק המחמיר של IIHS, ארגון חברות הביטוח האמריקאי. הקיה אינה הרכב היחיד שהצליח לקבל את הציון הגבוה במבחן הריסוק.

על פי הפרסום הקיה החשמלי קיבל ציון טוב במבחן אשר מדמה פגיעה בחלקו הקדמי של הרכב, בחלקו הקדמי פינתי וגם בסעיף הקשור במערכת שתפקידה הוא למנוע פגיעה חמורה בהולכי רגל. לפי ארגון הבטיחות, מחודש ינואר יצרנית הרכב הקוריאנית שיפרה את פנסי הרכב כדי להפחית את הסכנה לסינוור. בנוסף, הארגון גם מציין את מערכת הבטיחות האקטיבית של הקיה המונעת פגיעה חזיתית.

לצד תוצאות המבחן החשובות של הקיה, ארגון הבטיחות גם מציין שדגם נוסף מתוצרת קוריאה קיבל ציון גבוה במבחני הבטיחות: הטוסון של יונדאי. כך, רכב הכביש שטח של יונדאי – רב מכר גם כאן בישראל -  קיבל ציון טוב במבחן המדמה פגיעה צידית בשורת המושבים האחורית. לפי התוצאות תא הנוסעים נותר יציב בזמן תאונה – אך הארגון כן מציין שקיימת סכנה קלה לפגיעת ראש בובת הריסוק שהיתה חגורה במושב האחורי.

גם במקרה של היונדאי, ארגון הבטיחות האמריקאי מציין את חשיבותה של מערכת חזיתית אקטיבית למניעת תאונות. שוב ושוב מערכות אלה מוכיחות את ערכן ביכולת אמיתית למנוע תאונה או לצמצם את תוצאותיה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום