מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נתניהו במג'דל שמס: "תגובתנו בוא תבוא - והיא תהיה קשה"

ראש הממשלה ביקר בזירת האסון במג'דל שמס: "מדינת ישראל לא תעבור ולא יכולה לעבור על כך לסדר היום. תגובתנו בוא תבוא, והיא תהיה קשה"

נתניהו במג'דל שמס: "תגובתנו בוא תבוא - והיא תהיה קשה"
נתניהו במג'דל שמס צילום: קובי גדעון /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שני) במקום האסון במג'דל שמס, יחד עם ראש השב"כ רונן בר.

ראש הממשלה נתניהו ורונן בר קיבלו סקירה, מפי ראש מועצת מג'דל שמס דולן אבו סאלח וראש מועצת עין קיניא וואל מוגרבי, במקום הנפילה על האסון הקשה במג׳דל שמס, בו נרצחו 12 ילדים מפגיעת רקטה ששוגרה על ידי ארגון הטרור חיזבאללה. כמו כן, רה"מ נתניהו הניח זר בשם ממשלת ישראל במקום.

ראש הממשלה נתניהו במקום האסון: "הגענו לכאן היום למג'דל שמס, יחד עם השייח' מואפק טריף וראשי הרשויות של מג'דל שמס ועין קיניא, כדי להביע את ההזדהות העמוקה והזעזוע העמוק ממעשה הזוועה שהתרחש כאן. זה אסון נורא. כמו כל אזרחי ישראל, ואני חייב להגיד לכם, כמו רבים בעולם כולו, אנחנו הזדעזנו עד עומק נפשנו מהקטל הנורא הזה".

"חיזבאללה בגיבוי איראני, שיגרה לכאן טיל איראני, שגדע את חייהם של 12 נשמות טהורות. 12 ילדים וילדות ששיחקו כאן כדורגל ולא הצליחו להגיע לצערנו למיגונית. הלב נקרע מהאסון הכבד. אנחנו מחבקים את המשפחות שעוברות עכשיו סבל בל יתואר", הוסיף נתניהו.

"הילדים הללו הם הילדים שלנו, הם הילדים של כולנו. מדינת ישראל לא תעבור ולא יכולה לעבור על כך לסדר היום. תגובתנו בו תבוא, והיא תהיה קשה".

"לאחינו ואחיותנו, העדה הדרוזית שילמה עד היום מחיר כבד מאוד במלחמה. אני מצדיע לחיילים הגיבורים שמסרו את נפשם למען כולנו. אני אומר לכם: אחים אנחנו. יש לנו ברית חיים, אבל לצערנו זו גם ברית של רגעי שכול ויגון. אנחנו מחבקים אותכם".

לעדה כולה אני אומר: שלא תיפול רוחכם. אל תאבדו תקווה מול מעשי ההתנכלות של ציר הרשע של איראן וחיזבאללה. מדינת ישראל תמשיך לעמוד לצידכם, כאן, ובמרחב כולו, היום מחר ולתמיד. יהי זכרם של הילדים היקרים והמתוקים הללו נצור עימנו לעד". 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום