מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 24°c
חיפה 28°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 29°c
אשדוד 27°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 24°c
חיפה 28°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 29°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

חלום של פעם: קדילאק מציגה מכונית חדשה

קדילאק רוצה לייצר מכונית שתתחרה ברולס רויס. ולשם כך היא מציגה את מכונית התצוגה "קדילאק סוליי" שהיא למעשה גרסת הקבריולה של מכונית חשמלית של קדילאק

חלום של פעם: קדילאק מציגה מכונית חדשה
קאדילק סוליי (שמש בצרפתית) - רכב תצוגה מרהיב המנסה להחזיר עטרה ליושנה צילום: קדילאק

אם אתם אוהבים היסטוריה, אז אתם יודעים שקדילאק של היום היא לא קדילאק של פעם. נכון שקדילאק הוא עדיין שם נרדף ליוקרה אמריקאית, אבל מי שהיה כאן בשנות ה-70 יודע שפעם קדילאק יצרה את המכוניות הכי אלגנטיות, הכי גדולות והכי קיצוניות שהיו בנמצא. אבל עוד לפני שנות ה-70 לקדילאק היה תפקיד שונה: עד שנות ה-40 קדילאק התחרתה ברולס רויס, בדוזנברג ובמכוניות היקרות ביותר בעולם ונחשבה למכונית של מלכים.

כיום קדילאק רוצה לשחזר את הימים ההם, כלומר לייצר מכונית שתתחרה ברולס רויס. ולשם כך היא מציגה את מכונית התצוגה "קדילאק סוליי" שהיא למעשה גרסת הקבריולה של מכונית חשמלית של קדילאק שנקראת "סלסטיק".

קדילאק לא פרסמה את הנתונים הטכניים של מכונית החלום הזאת, כנראה בגלל שהיא עדיין לא מיועדת לייצור, אבל אי אפשר לא לשים לב שקדילאק פשוט החליטה לייצר את אחת המכוניות היפות בעולם.

לוח המחוונים עושה כבוד למכוניות קדילאק של שנות ה-70, החלון הקדמי מוקף במסגרת מתכת בגוון מיוחד, הדלתות בצד נפתחות לזווית של 90 מעלות כדי לאפשר כניסה מלאה גם למושבים האחוריים, מאחור יש עיצוב ייחודי רק לדגם הזה והגג עשוי בד בצבע שקדילאק מכנה "קרם מנילה" שהוצע על ידי קדילאק בפעם הראשונה בשנת 1957.

בפנים יש מסך שיגרום לטסלה להתבייש: גודלו הוא 55 אינץ' והוא מותקן במרכז לוח מחוונים שיש בו (וגם בדלתות וגם במושבים) עץ אמיתי. העץ אגב מופיע בקדילאק בחמישה גוונים שונים. מה עוד? יש מקרר, יש סט כוסות קריסטל תואם ויש עוד מאות תוספות שונות וייחודיות רק לקדילאק הזאת. אם תיוצר, היא תהיה מכונית חשמלית מדהימה. אנחנו רק יכולים לחלום.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום