מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 27°c
אשדוד 26°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 27°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נקלעתם לחובות למעלה מ-150 אלף ₪? עצרו הכל!

התרחיש שבו אדם נקלע לחובות אינו פשוט, ומעבר למשבר הכלכלי הקשה מביא עמו גם מצב חרדה ולחץ הנפשי מתמשך • משרד עו"ד אופיר ביידה חן מעניק לכם פגישת ייעוץ ראשונית לתוכנית כלכלית לניהול המשבר ללא עלות או התחייבות!

נקלעתם לחובות למעלה מ-150 אלף ₪? עצרו הכל!
שק של חובות צילום: שארטסטוק

חובות אינם רק בעיה כלכלית; הם משמשים גם כגורם לחץ נפשי שמשפיע על איכות החיים של היחיד ושל משפחתו. עם זאת, חשוב לזכור שיש פתרונות. פנייה לייעוץ מקצועי עשויה להיות הצעד הראשון לשינוי המצב. בעזרת התמחות מקצועית, הכוונה נכונה ותוכנית פעולה מתאימה, אדם יכול ללמוד כיצד להתמודד עם החובות, לשפר את מצבו הכלכלי ולשקם את חייו – לא רק בתחום הכלכלי אלא גם בתחום הנפשי והמשפחתי. אל תישארו לבד במאבק הזה; יש עזרה בהישג יד.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>

מה מקבלים בפגישת ייעוץ הראשונה  במשרדנו :

  1. ייעוץ ראשוני לתוכנית לשיפור המצב הפיננסי והבראת העסק וניהול נכון של תזרים של משק הבית לחיים יעילים כלכלית ומניעת הסתבכות כלכלית עתידית
  2. שיקוף המצב והבנת האפשריות המשפטיות העומדות בפניכם
  3. ייעוץ ראשוני על תהליכי הפטר חובות וחדלות פירעון ושמירה על דירת המגורים
  4. יעוץ ראשוני  לתכנית הבראה המאפשרת לחייב להתחיל דף חדש בחייו הכלכליים ולשקם את מצבו הפיננסי
  5. יעוץ ראשוני  להסדרי חובות אורכי טווח ומשכנתא שנייה לסגירת החובות לבעלי נכסים
     
    מחיקת חובות | צילום: יחצ

חשיבות הייעוץ המקצועי של משרד עורכי דין מומחה לשיקום כלכלי:

במצבים כאלה, חשוב מאוד לפנות לייעוץ מקצועי. פנייה לעורך דין מקצועי כמו משרד אופיר ביידה חן ויועציו הכלכליים יכולים להציג את כל אפשרויות השונות להתמודדות עם המצב, להציע דרכים למימון מחדש של חובות, ולסייע בהבנה של התהליכים המשפטיים הקשורים לחובות, כמו גם לתהליכים של חדלות פירעון.

במהלך פגישת ייעוץ, המומחים שלנו יוכלו לעזור ללקוחות להבין את מצבם הכלכלי הנוכחי, לספק ייעוץ מותאם אישית ולהציע פתרונות אפשריים. ישנם פתרונות שונים, כמו מחיקת חובות, תוכניות הבראה כלכליות ואפשרויות נוספות, שיכולות לסייע לאנשים לחדש את חייהם הכלכליים.

משרדנו זכה לשבחים והוקרה על תרומתו יוצאת הדופן לתחום דיני חדלות הפירעון. לקוחות ועמיתים כאחד משבחים את אופיר ביידה חן על המקצועיות, המומחיות והמסירות הבלתי מעורערת לשרת את טובת לקוחותיהם.

אופיר ביידה חן משרד עורכי דין מתמחה בדיני חדלות פירעון ושיקום כלכלי והסדרי חובות ללא הליכים מזה כעשור טיפל במאות משפחות וליווה אותם לחיים חדשים ללא חובות העבר.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום