ביים גניבה של הרכב במטרה לקבל את כספי הביטוח

חוקרי המשטרה חשפו הונאת ביטוח של תושב קרית גת שניסה להערים על חברת הביטוח ולהציא ממנה כספים במרמה

קובי ברקת | חדשות בארץ 25.7.2024 | 14:36

פריצת רכב | צילום: שאטרסטוק

לא הצליח למכור את רכבו, אז ביים את גניבתו במטרה לקבל את כספי הביטוח. ראשיתה של החקירה בתלונה שהגיש תושב קרית גת כבן 25 לפני כשבועיים, לפיו רכבו מסוג רנו נגנב מביתו.

פעולות חקירה מהירות שביצעו חקרי משטרת קרית גת, העלו את חשדם כי ייתכן ומדובר בהונאת ביטוח שמטרתה לקבל את כספי הביטוח עבור הרכב.

עם התקדמות החקירה, הצליחו החוקרים לחשוף את שיטת הפעולה, לפיה בעל הרכב שהנו הקורבן לכאורה, יחד עם חבר נוסף, דאגו להעביר את הרכב לדרום הארץ ומשם לשטחי יו"ש, שם לפי החשד נמכר, ולאחר מכן ניגש בעל הרכב למשטרה על מנת לדווח על גניבתו.

בעל הרכב החשוד וחברו (25, קרית גת), עוכבו אתמול (רביעי) לחקירה בתחנת המשטרה בעיר, בחשד לעבירות של הונאה, קבלת דבר במרמה והודעה כוזבת, במהלכה נקשרו לחשדות נגדם. החשודים שוחררו בתנאים מגבילים.

במשטרה מזהירים את הציבור, להימנע מניסיונות לקבל במרמה את כספי הביטוח עבור הרכב באמתלה של גניבתו, שכן המשטרה לא פעם חשפה עבירות חמורות מסוג זה, וכל תלונה המוגשת בגין גניבת רכב, נבחנת ונבדקת לעומק גם בהיבט זה, על מנת לשלול מעורבות של בעל הרכב או מי מטעמו ולהתמקד באיתור החשודים והרכב. בנוסף על עבירת המרמה, עבירה של מסירת הודעה כוזבת למשטרה הנה חמורה, שכן היא מעסיקה את חוקרי המשטרה בחקירת מקרה שלא התרחש מעולם, ואנחנו מתכוונים לפעול מול אותם חשודים למיצוי מלוא חומרת הדין.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום