הבן סופד: "סיפור חטיפתך מתאר את האדם המיוחד שהיית"

גל גורן, בניה של מיה גורן שנרצחה וגופתה חולצה מהרצועה, סופד לאמו: "גם בחיים האישיים והמשפחתיים, גם בחיים הקהילתיים וגם ובעיקר בעבודתה החינוכית היא עשתה הכל באהבה, אכפתיות ומסירות"

ישראל רובין | חדשות בארץ 25.7.2024 | 11:14

הפיר אליו הורדו הגופות | צילום: מתוך חשבון הX של יהודה שלזינגר

גל גורן, בנה של מיה גורן ע"ה שנרצחה בשמחת תורה וגופתה חולצה אתמול מרצועת עזה, נפרד מאימו בדברים קורעי לב. "לאחר מעל לתשעה חודשים המסע האישי נגמר. הפקרתך האישית סוף סוף הופסקה וזכית למנוחת עולמים לצדו של אבא, שהופקר ונרצח גם הוא באותו היום", כתב גורן. 

"סיפור חטיפתך ורציחתך מתאר באופן סימבולי את האדם המיוחד שהיית", הוסיף הבן. "אמא הייתה אשת חינוך ברמ"ח איבריה. מאז שעברה בעקבות בעלה אבנר ז"ל לניר עוז הייתה גננת ומטפלת בקיבוץ. היא ואבא גידלו אותנו, ארבעה ילדיהם מתוך אמונה ואהבה מלאים. הייתה אישה אוהבת, אופטימית, אנרגטית ומסורה. גם בחיים האישיים והמשפחתיים, גם בחיים הקהילתיים וגם ובעיקר בעבודתה החינוכית היא עשתה הכל באהבה, אכפתיות ומסירות.

"בשבעה באוקטובר היא שהתה בגן הילדים בו עבדה, שם נפצעה ונחטפה במצב קשה", סיפר גל. "בהמשך נודע למשפחה על הירצחה. הוחזרה לקבורה מכובדת בארץ ישראל ותיקבר בניר עוז לצד בעלה. מודה לכוחות הביטחון האמיצים שהחזירו אותה לקבורה.

עוד כתב גורן לסיום: "גם עכשיו אנו קוראים להשבתם המיידית של החטופות והחטופים - אלו החיים לשיקום ואלו הנרצחים לקבורה. כולם ראויים לסגירת המעגל הזאת והפקרתם חייבת להיפסק. לא נפסיק להילחם על חזרתם של כולם".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום