רכב חדש בישראל: כלמוביל החלה בשיווק מותג JAECOO

יבואנית מרצדס, מיצובישי, יונדאי ומותגים נוספים משיקה היום בישראל שני יצרני רכב חדשים

רוני נאק | רכב ותחבורה 25.7.2024 | 10:40

הכירו את ג'אקו 7 - רכב פנאי שטח כל חדש בישראל. החל ב-170 אלפי שקלים | צילום: JAECOO

כלמוביל, יבואנית מרצדס, מיצובישי, יונדאי ומותגים נוספים משיקה היום בישראל שני יצרני רכב חדשים מסין: OMODA ו-JAECOO – כשהדגם הראשון של המותגים האלה- ה-7 של JAECOO כבר הושק השבוע בישראל.

ה-7 הוא רכב פנאי משתרע על אורך של 4,500 מילימטרים. רוחבו הוא 1,865 מילימטרים. גובהו הוא 1670 מילימטרים ואילו אורכו של בסיס הגלגלים שלו הוא 2672 מילימטרים.

המנוע הוא מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים אשר מפיק 147 כוחות סוס ומומנט של עד 28 קג"מ אשר מאפשר לרכב הכביש שטח היוקרתי לזנק ל 100 קמ"ש תוך 10.7 שניות ועד מהירות מרבית של 180 קמ"ש. בהמשך השנה תגיע גם גרסת פלאג אין הייבריד מעניינת של ה-7 ובנוסף, ליבואנית יש הפתעה מעניינת: גרסת שטח כפולת הנעה.

לפי נתוני היצרנית, נפח תא המטען של ה-7 הוא 424 ליטרים עם שורת מושבים אחורית עומדת ועד 1,349 ליטרים כשהמושב האחורי שלו מקופל. מבחינת אביזרי הבטיחות יש רשימה מאוד מקיפה שכוללת מערכת התרעה במצב של עייפות נהג, מערכת אזהרת פתיחת דלת לרכב חוצה, מערכת עזר לנהג, התראה על השארת ילדים ברכב ועוד מערכות בטיחות רבות.

רשימת האבזור ארוכה מאוד ואנחנו לא נפרט כאן את כולה מחוסר מקום, אבל בגרסת הבסיס שמחירה הוא 169,900 שקלים יש כבר בלם יד חשמלי, תאורת אווירה היקפית ב-64 גוונים, פנסי ערפל מקדימה ומאחור, טעינה מהירה בחיבור TYPE C, מושב נהג עם כיוון חשמלי, בקרת אקלים ועוד.

גרסת הביניים שנקראת "טיטניום" כוללת תוספות רבות, למשל חימום מושבים קדמיים, דלת תא מטען עם פתיחה חשמלית, גג שמש נפתח ועוד. המחיר של גרסה זו הוא 178,900 שקלים. והגרסה הבכירה ביותר היא גרסת השטח שיש לה הנעה כפולה וגם שלל תוספות, למשל חימום הגה, זיכרונות למיקום המושבים הקדמיים, חימום מושבים אחוריים, אוורור מושבים קדמיים ועוד. מחיר הגרסה הזו הוא: 199,900 שקלים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום