במחירים מפתיעים: הושק שלב ב' במיזם המגורים של בני ברק

אביסרור משה ובניו משיקים את שלב ב' בפרויקט "אביסרור בני ברק צפון", המציע דירות מרווחות ומותאמות לאורח החיים החרדי בשכונת איילת השחר החדשה • כל הפרטים על המחירים, האכלוס וההסתערות על הדירות החדשות

יוסף אור | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 23.7.2024 | 10:23

הדמיית פרויקט היוקרה | צילום: אביסרור

בשורה משמחת לציבור החרדי המעוניין לגור ב"עיר הבירה החרדית" - בני ברק: חברת אביסרור משה ובניו הודיעה כי שלב ב' בפרויקט "אביסרור בני ברק צפון" בשכונת איילת השחר החדשה והמבוקשת יוצא לדרך. הפרויקט, שזוכה לביקוש גבוה, מציע דירות גדולות ומרווחות, עם מפרט טכני עשיר. הפרויקט המיוחד נהנה מהתאמה מדויקת לאורח החיים החרדי מהיסוד ועד הגג. כלל הדירות כוללות מרפסות סוכה גדולות, ובכל קומה יש רק 4 דירות, מה שמבטיח פרטיות מקסימלית. הפרויקט יכלול בסך הכל חמישה בנייני בוטיק בני 7 קומות, עם מגוון דירות מ-3 עד 5 חדרים, לצד דירות גן ופנטהאוזים מפוארים.

הפרויקט ממוקם בשכונת איילת השחר החדשה, בסמיכות לפארק הירקון, רמת החייל, קאנטרי חדש ותחנת רכבת קלה עתידית, כשבנוסף, השכונה תתחבר לבני ברק באמצעות גשר עתידי ותכלול מוסדות חינוך מובילים, אזורי מסחר ומשרדים.

שלב א' של הפרויקט כבר נמצא בשלבי בנייה מתקדמים, עם צפי אכלוס של תוך שנה בלבד, כאשר שלב ב' צפוי להיות מאוכלס תוך 36 חודשים. ומה לגבי המחיר?  דירות 3 חדרים גדולות ומרווחות יימכרו החל מ- 2,400,000 ש"ח.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>

ביקוש עצום

כצפוי, עם היוודע דבר השקת שלב ב' של הפרויקט, נוצר סחף גדול ורוכשים רבים ממהרים לתפוס בשתי ידיהם את הזדמנות הנדל"ן הנדירה ולהצטרף לקהילה האיכותית והמתפתחת בפרויקט.

ההסתערות הגדולה נובעת בין היתר בגלל היזמים הגדולים העומדים מאחורי הפרויקט - חברת אביסרור משה ובניו. עם ניסיון של למעלה מ-40 שנה בענף, החברה צברה מוניטין יוצא דופן בכל הנוגע לאיכות הבנייה הגבוהה ובמחויבותה למצוינות. לאחרונה אף זכתה החברה בכוכב הבטיחות החמישי היוקרתי, המעיד על סטנדרטים של בנייה גבוהים במיוחד.

יורם אביסרור, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה, מסביר: "הפרויקט תוכנן בקפידה כדי לענות על הצרכים הייחודיים של הציבור החרדי. המיקום האסטרטגי, הקרבה למוסדות חינוך ולעורקי תחבורה מרכזיים, יחד עם התכנון המוקפד של הדירות, יוצרים פתרון מגורים אידיאלי".

משפחות המעוניינות להצטרף למיזם המגורים "אביסרור בני ברק צפון" מוזמנות ליצור קשר בהקדם לקבלת פרטים נוספים ולתיאום ביקור במשרדי המכירות.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום