נחשף תיעוד מעזה של החטוף מתן צנגאוקר: מובל על אופנוע

משפחת החטוף מתן צנגאוקר התירה לפרסם תיעוד בו מתן מובל על אופנוע בין שני מחבלים. הסרטון שצולם ככל הנראה ימים לאחר 7 באוקטובר, ההערכה היא שמתן הועבר למקום מחבוא אחר

ישראל לפקוביץ | חדשות בארץ 23.7.2024 | 20:21

התיעוד מחאן יונס של חטיפת מתן צנגאוקר | צילום: רשתות חברתיות

עינב צנגאוקר, אמו של החטוף מתן צנגאוקר (24), חשפה הערב תיעוד שלו מתוך רצועת עזה, ובו הוא נראה מובל על גבי אופנוע בין שני מחבלים בחאן יונס. ברקע נשמעים קולות צהלה של עזתים "תמימים", הסרטון נמשך כמה שניות ונקטע.

על פי ההערכות מדובר בתיעוד מהימים הראשונים שלאחר החטיפה ב-7 באוקטובר, וככל הנראה נראית בו העברה של מתן למקום שבו הוחזק.

 

מתן על האופנוע בין שני חוטפים צילום: רשתות חברתיות

התיעוד הגיע לאמו עינב בסוף השבוע האחרון, והיא מסרה לתקשורת כי הוא הותר לפרסום "לאחר מאבק והתבצרות לאורך לילה שלם במשרדיו של תת-אלוף במיל' גל הירש, מתאם השבויים והנעדרים, בדרישה להתיר את שחרור הסרטון כדי להזכיר פעם נוספת לעם ישראל ולראש הממשלה ומקבלי ההחלטות שיש חטופים שנחטפו בחיים ואפשר עוד להציל אותם מידי החמאס".

עינב צנגאוקר, אמו של מתן, לאחר הפרסום: "נתניהו, חטופים מתים בשבי! יש עסקה על השולחן, זה לא נתפס שאמא של חטוף צריכה להתחנן אליך שתסכים לעסקה שאתה כבר אישרת! פעם אחת שים את האינטרס הציבורי והלאומי מעל האינטרס הפוליטי והאישי שלך. די לטרפד! תסתכל על מתן שלי שמוחזק תשעה חודשים בידי חיות אדם. יכולת להציל אותו ואת כולם מזמן. הבט בעיניי התצפיתניות הפצועות ושאר החטופים שהפקרת. נגמר להם הזמן! העם רוצה את החטופים בבית, ויש רוב בממשלה ובכנסת לעסקה שעל השולחן! נתניהו זה הרגע להצהיר יחד עם הנשיא ביידן שאתה מקבל את העסקה. הסיוט שלי ושל כל עם ישראל חייב להסתיים, אני צריכה כבר לחבק את מתן! כמה עוד אפשר? חייבים להחזיר את כולם עכשיו!״.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום