טופ-טק: מסלול חדש להכשרה מקצועית בהייטק החרדי 

אחרי עשור של הכשרה והשמה ומאות בוגרים מובילים בתעשייה, JBH - אימפריית ההייטק לחרדים, גיבשה תוכנית ייעודית אשר תכשיר את תלמידיה להתברג בטופ של תעשיית ההייטק בשם 'טופ-טק' • "אנחנו היחידים שבאמת דואגים להשמה"

כתבה מקודמת | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 23.7.2024 | 10:09

אילוסטרציה | צילום: pixabay

טופ במקצועיות, טופ בתעשייה: כבר עשר שנים ש-JBH מובילה את תעשיית ההכשרה וההשמה בהייטק בקרב החברה החרדית. הסגל המקצועי הבכיר שמוביל את המכללה הוותיקה, גיבש שיטה סדורה ומעשית להשמה במקצועות ההייטק, כשמאות בוגריה המאיישים תפקידי מפתח במגוון חברות הייטק מובילות, מהווים עדות מוחשית להצלחתה.

השאירו פרטים ותצטרפו גם אתם לטופ של עולם ההייטק>>>

כעת, JBH מציגה את תוכנית הדגל החדשה שלה - "טופ-טק", המיועדת להכשיר את הדור הבא של מובילי ההייטק בחברה החרדית. התוכנית, שפותחה לאחר בחינה מעמיקה וניתוח צרכי השוק, מתמקדת בהקניית מיומנויות מתקדמות ובניית קריירה ארוכת טווח בתעשייה. התוכנית תחל במחזורים 16 ו-17 אשר יצאו לדרך בקרוב בסניפי ירושלים ובית שמש.

התוכנית החדשה כוללת מסלולי לימוד מתקדמים ומקיפים בתחום התכנות והפיתוח, לרבות לימוד שלל שפות התכנות - קורס ג'אווה, קורס פול סטאק, קורסי השלמה במערכות הפעלה ואבטחת מידע, רכישת פרקטיקות בעולמות הפיתוח ומעקב מקרוב אחר הכלים החדשים המתעדכנים תוך כדי תנועה בעולם ההייטק המתפתח והדינמי.

השאירו פרטים ותצטרפו גם אתם לטופ של עולם ההייטק>>>

ל-JBH מספר יתרונות בולטים המציבים אותה עד היום בחזית ענף לימודי ההייטק לחרדים. הראשון הוא קהילת בוגרים ענפה המונה כ-400 תלמידים שעברו במהלך השנים בשעריה. הבוגרים מסייעים רבות לתלמידים החדשים להתקבל למשרות נחשקות בחברות המובילות ביותר בארץ, לרבות מיזמי הייטק בינלאומיים ואף תומכים ומעניקים טיפים וכלים מעשיים להצלחה בתחום.

בידול משמעותי נוסף הוא אופי התוכניות הנושאות צביון תורני למהדרין, כאשר גם התלמידים מגיעים ממשפחות תורניות מלב המיינסטרים החרדי. המסלול אף מאפשר שילוב של לימודי קודש במהלך היום, המזכים במלגה מיוחדת את אלו המשתתפים בסדר הלימוד המתקיים בבית המדרש.

"המטרה שלנו היא לא רק להכניס את תלמידנו לעולם ההייטק, אלא להביא אותם לצמרת," מסביר אהרון ספראי, מנכ"ל JBH. "אנחנו רוצים לראות את הבוגרים שלנו בתפקידי מפתח, מובילים פרויקטים משמעותיים ומשפיעים על התפתחות התעשייה וברוך ה' יש לנו כיום את הכלים והקשרים שאין לאף גורם אחר בענף, המאפשרים לנו להוביל את התלמידים שלנו לטופ."

השאירו פרטים ותצטרפו גם אתם לטופ של עולם ההייטק>>>

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום