ללא בושה: העיתונאים תקפו את החטופה היתומה ואביה האלמן

השנאה לראש הממשלה ורעייתו מעבירה את אורי משגב ודן מרגלית על דעתם. השניים מבקרים את נועה ארגמני ואביה יעקב על כך שבחרו לקחת חלק במשלחת של נתניהו

קובי עוזיאלי | תקשורת 23.7.2024 | 07:50

ראש הממשלה נתניהו לפני המראתו לוושינגטון | צילום: GPO

עיתונאי 'הארץ' אורי משגב תקף את החטופה נועה ארגמני ששוחררה משבי חמאס ב'מבצע ארנון' אחרי 246 ואת אביה יעקב ארגמני שנמצאים עדיין בתוך השלושים על פטירת האם/הרעיה ליאורה ע"ה לאחר מחלה סופנית ל"ע.

משגב תקף את השניים על כך שההינו להשתתף במסעו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לארה"ב וכתב: "נועה ארגמני ואביה  צריכים להתבייש בהסכמתם לשמש תפאורה בטיסת הזוג המטורלל והמחוייך הזה, בדיוק בבוקר שבו התבשרנו על עוד שני חטופים שאתרע מזלם למות בשבי ולא לטוס לוושינגטון עם מפקיר החטופים. בושה שלא הייתה כמוה. קודם כל של הזוג המטורלל שחטף וניצל אותם, אבל גם שלהם".

עיתונאי 'הארץ' ו'ישראל היום' לשעבר דן מרגלית הצטרף אליו כעבור שעות וכתב: "מצטרף לאורי משגב, חרפה לנועה ארגמני ולאביה שמשמשים מרצונם תפאורה לתצוגת ביבי בוושינגטון".

פעיל ההסברה הערבי יוסף חדאד הגיב למשגב וכתב: "מי אתה בכלל שתיתן ביקורת לחטופה שהייתה חודשים ארוכים בשבי חמאס?! לה ולאביה שבאבל על האם שנפטרה ממחלה קשה וממשיכים להיאבק למען החטופים בדרך בה הם מאמינים?! באיזה זכות אתה בכלל מעיז לדבר עליהם ככה?!".

חדאד הוסיף: "היחיד שצריך להתבייש זה אתה... והאמת שאני מתבייש שיש בינינו אנשים עם דעות קיצוניות כאלה בלי טיפת אנושיות ומוסר. חצוף!".

ח"כ אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית' הגיב למרגלית וכתב: "בטח התאפקת כל היום, אך לבסוף יצא המרצע מן השק."

ירון אברהם מ'חדשות 12' שהצטרף לטיסת ראש הממשלה כתב: "‏רגע אחרי הנחיתה התחזקה דעתי לגבי הצטרפות משפחות החטופים לטיסה. הן רואות רק דבר אחד מול העיניים: החזרת יקיריהן. כל הקשקושים על יח"צ לנתניהו טובים לטוויטר. באמת של החיים, אסתי יהלומי ושלי שם טוב מוכנות להרחיק עד הירח ונועה ארגמני מוכנה לעשות כל שביכולתה כדי שהיתר יחזרו. הניחו להן".

הכתב המדיני של גל"צ, יניר קוזין שנמצא גם הוא במשלחת ראש הממשלה הגיב בזעם: "‏נעשה את זה פשוט: מי אתם שתדברו על נעה ארגמני? שתבקרו אותה על אם כן נסעה או לא נסעה במטוס עם נתניהו?! יש לכם בן משפחה שחטוף? לא? אז אין לכם שום זכות לבקר, פשוט סתמו את הפה. היא ישבה שם חטופה יותר מ-240 יום בשבי של חמאס, בגיהנום הזה עלי אדמות אז שתעשה "מה שהיא רוצה היא ואבא שלה".

גם שרה העצני כהן מ'ישראל היום' הגיבה וכתבה: "תתבייש לך. אחריתך מביישת, מאד מביישת".

הכתב הפוליטי של 'משפחה' קובי בורנשטיין הגיב וכתב: "אתה חרפה".

"זָקֵן וּכְסִיל". כתב אבי רבינא מ'קו עיתונות'. "זה בסדר. יש לנו מספיק רחמים על מה שנהיה משניכם", הגיב אברהם גרינצייג מ'קו עיתונות' ולשעבר עורך 'בחדרי חרדים'.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום