נועה ארגמני תטוס לקונגרס יחד עם משפחות חטופים נוספות

נתניהו ינאם בוושינגטון בשבוע הבא בקונגרס. ראש הממשלה הזמין נציגי משפחות חטופים אך רבות מהן טרם החזירו תשובה. נועה ארגמני שחולצה במבצע אדיר משבי חמאס תטוס לקונגרס, יחד עם משפחות חטופים נוספות

ישראל לפקוביץ | מדיני 17.7.2024 | 08:03

החדר בו הוחזקה נועה ארגמני | צילום: רשתות ערביות

בין המשפחות שנענו להזמנת ראש הממשלה לנאומו בקונגרס בשבוע הבא נמצאת החטופה ששוחררה במבצע צבאי ואביה יעקב ונועה ארגמני. איתם תיסע בין היתר גם דיצה אור, אימו של אבינתן. גם משפחותיהם של הישאם א-סייד ושל אורון שאול הוזמנו.

גורם מדיני אמר ל-Ynet כי ההרכב כולל נציגים של חטופים חיילים ואזרחים, נשים וגברים, מהמסיבה ומהעוטף, קיבוצים וערים, חללים וחיים, יהודים ולא יהודים וגם נציגי משפחות הממתינות כבר 10 שנים ליקיריהן, את הרשימה הרכיב מתאם השבויים והנעדרים, תת-אלוף גל הירש.

על פי הדיווח, מספר משפחות נענו בחיוב להזמנתו של ראש הממשלה, בהן יעקב ונועה ארגמני, דיצה אור, אימו של אבינתן אור, איילת סמרנו, אמו של יונתן סמרנו הי"ד, וטלי גווילי, אמו של לוחם היס"מ רן גווילי הי"ד.

מי שכבר הודיעה שסירבה להצעה היא איילת לוי שחר, אימה של התצפיתנית נעמה לוי. משפחות אחרות סיפרו כי לשכת נתניהו הציעה להן להצטרף לטיסה אך הן סירבו עד לחתירתו המלאה לעסקת חטופים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום