פעם שלישית גלידה? נפסל שוב ושוב ועדיין נוהג

תושב שגב שלום, פסול על ידי בית משפט מלנהוג בפעם השלישית נתפס נוהג שוב. הנהג נחקר ונשלח למעצר בית. במקרה נוסף נהגת האיצה ונהגה בפראות תוך מעבר נתיבים כדי לברוח משוטר אחרי שהיא חצתה קו הפרדה רצוף • שבוע נוסף במדור 'טיפשים בכבישים'

רוני נאק | רכב ותחבורה 21.7.2024 | 10:00

רכב BMW שחור מוחרם על גרר בשירות המשטרה | צילום: דוברות המשטרה

שבוע חדש, טיפשים בכבישים חדש. והפעם נספר לכם על הב.מ.וו השחורה: בשבוע שעבר שוטרי סיירת האופנועים של אגף התנועה היו בפעילות אכיפה שגרתית בכביש 5 ליד צומת שגב שלום, כשהם הבחינו במכונית ב.מ.וו שחורה ויוקרתית, אחד הדגמים היותר נחשבים של יצרנית הרכב הבווארית כשהיא מבצעת עבירת תנועה. זה לא תקין, אז הם עצרו את הרכב והיקשו מהנהג את הפרטים.

הנהג כמובן נתן את הפרטים הנדרשים ואז התברר שהנהג בן ה-46, תושב שגב שלום, פסול על ידי בית משפט מלנהוג בפעם השלישית. נדגיש שוב: שלישית. הנהג נחקר ונשלח למעצר בית. התביעה המשטרתית תגיש נגדו כתב אישום. והב.מ.וו השחורה? היא תמתין לו חודש במשטרה. כמובן שזה לא המקרה היחיד.

הלוואי והיינו יכולים לספר לכם שזה המקרה היחיד: בשבוע שעבר שוטרי סיירת האופנועים תפסו תושב באקה אל גרביה בן 33 ליד מחלף לה גארדיה בתל אביב על עבירת תנועה. השוטרים ביקשו רישיון וראו זה פלא: פעם שלישית גלידה-כמו האדון עם הב.מ.וו השחורה, גם האיש מבאקה אל גרביה פסול נהיגה בפעם שלישית. גם הוא נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים וכתב אישום יוגש נגדו. רכבו הושבת לחודש.

עד כאן הסיפור שלנו מצחיק, אבל מה קורה עם מי שעבורו פעם שלישית פסילה זה משחק ילדים? אז הנה הסיפור הלא מצחיק על תושב רהט בן 37  שנתפס בשבוע שעבר סמוך למחלף עידן הנגב. הבחור שלנו מרהט לא הוציא רישיון נהיגה מעולם. ועבורו זו התפיסה התשיעית. לא השלישית, התשיעית! על הדרך - זו פסילה חמישית של בית משפט. הנהג כמובן נעצר וכתב אישום הוגש נגדו בתהליך מהיר. הרכב שלו הושבת ל 30 ימים.

עד כאן הפסולים, נעבור לשיכורה. כאן הסיפור נהיה יותר קיצוני: בשבוע שעבר סיירי יחידת האופנוענים של משטרת התנועה היו בפעילות בכביש 4 כשהם הבחינו במכונית שעוררה את חשדם. השוטר ביקש מהנהגת לעצור בצד אבל לה היו תוכניות אחרות: היא דווקא האיצה ונהגה בפראות תוך מעבר נתיבים כדי לברוח מהשוטר. אחרי שהיא חצתה קו הפרדה רצוף היא המשיכה לכביש 42, עברה באור אדום ובסוף נעצרה בצד. אחרי שהשוטר שלף את ערכת ה"ינשוף" לבדיקת אלכוהול התברר שריכוז האלכוהול בליטר אחד של אוויר נשוף היה 535 מיקרוגרם. במקום 240 מיקרוגרם. הנהגת בת ה- 50 חזרה לביתה באשקלון במונית ובלי רישיון נהיגה אחרי שיחידת תביעות תעבורה לכיש של משטרת ישראל הגישה נגדה כתב אישום ובקשה לפסילת רישיון נהיגה עד תום ההליכים.

סעו בזהירות!

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום