סופי: המנכ"ל של נתניהו עוזב לטובת תפקיד בחו"ל

ברקע הדיווחים על יחסיו הרעועים עם אשת ראש הממשלה, יוסי שלי יעזוב את משרד ראש הממשלה אך יזכה בתפקיד נחשק ובעל משמעות

קובי עוזיאלי | פוליטי 21.7.2024 | 20:25

יוסי שלי | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עכשיו זה סופי: מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי צפוי להתמנות לתפקיד שגריר ישראל באבו דאבי. היום (ראשון) החל ההליך הרשמי במשרד החוץ, שייארך עוד מספר שבועות עד שיעזוב את תפקידו באופן רשמי.

שלי, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מונה עם הקמת הממשלה לתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה. 

לפני שבוע דווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקל להדיח את מנכ"ל משרדו יוסי שלי מתפקידו וכי הסיבה לכך היא "תסכולה של רעיית רה"מ הגברת שרה נתניהו, מכך ששלי לא עונה על כל דרישותיה". 

לדוגמא, לפני כחודש דווח כי מנכ"ל משרד ראש הממשלה מנסה לדאוג ל"ג'וב" עבור אב הבית לשעבר במעונם של בני הזוג נתניהו, אפי אזולאי, בהוראתה של שרה. שלי לא הצליח למלא אחר בקשה זו עקב חומה שהציבו הגורמים המשפטיים בשל עבירות משמעתיות הקיימות נגד אזולאי שאף הורחק משירות המדינה.

נושא נוסף בו שלי לא הצליח למלא אחר בקשותיה של רעיית ראש הממשלה הוא נושא השיפוצים במעונם של בני הזוג. הגברת נתניהו מעוניינת שהשיפוצים יושלמו במהרה ובאיכות טובה, ומנכ"ל משרד ראש הממשלה נתקל גם בתחום זה בחומה מבוצרת מצד הגורמים המקצועיים. תחומים אלו, כאמור, גורמים לתסכול מצידה של שרה נתניהו, ולכן היא מעוניינת להזיזו מתפקידו הנוכחי.

בכירים בלשכת רה"מ מסרו אז כי "בסביבתו של נתניהו נשקלת האפשרות להציב את מנכ"ל משרדו בתור שגריר ישראל באבו-דאבי, וכבר הועלו שמות של מועמדים פוטנציאלים להחלפתו בתפקיד".

שלי אני היחיד מהכוורת של ראש הממשלה שמורחק. לאחרונה עבר יועצו ודוברו של ראש הממשלה, טופז לוק ליועצו מטעם מפלגת 'הליכוד'.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום