נסגר התיק נגד קצין בחשד לתקיפת מפגינים; "קראו לי נאצי"

סנ"צ יאיר חנונה נוקה מהחשד לתקיפת מפגינים בתל אביב ומשתף בתחושות: "חיי התהפכו מקצה לקצה. שנה כמו זו שעברתי מערערת את הביטחון הפנימי ואת החוסן הנפשי של כל אדם בעולם"

דוד סירקין | חדשות בארץ 21.7.2024 | 19:12

סגן ניצב יאיר חנונה | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

מפקד יס"מ תל אביב, סגן-ניצב יאיר חנונה, שנחשד בתקיפת מפגינים בעיר, עדכן היום (ראשון) כי המחלקה לחקירות שוטרים סגרה את תיק החקירה נגדו, מחוסר אשמה וטוען כי נעשה לו עוול.

בפוסט שפרסם חנונה, הוא כתב: "אז איך מתחילים? נתחיל מהסוף זכאי מחוסר אשמה! נחזור טיפה אחורה: בדיוק לפני שנה התהפכו חיי מקצה לקצה. מקצין מוערך ואנונימי הפכתי לאדם שחצי מדינה מקיאה וסולדת ממנו וחצי מדינה שבכלל לא מכירה תומכת ומפרגנת.

חנונה, נגדו הוגשו תלונות על תקיפה באגרוף וחנק של מפגינים, הוסיף: "ואני ידעתי מה הדרך הנכונה ועל אלו ערכים גדלתי. כל אדם ברחוב הרגיש חופשי להצביע עליי באמצע הרחוב, להגיד לי עד כמה אני נאצי, קלגס, מתעלל בילדים. אומרים 'אתה אדם חזק', אבל שנה כמו זו שעברתי מערערת את הביטחון הפנימי ואת החוסן הנפשי של כל אדם בעולם.

עוד הוסיף חנונה ותיאר: "מזל שיש לי משפחה וחברים אמיתיים שתמכו בכל אורך הדרך. אז להכפיש אותי נעשה ברבים ולהודיע לי שאני חף מכל אשמה נעשה במחשכים. אז אני מודיע לכולם: זכאי מחוסר אשמה!".

בתוך כך, בשבוע שעבר הגישה המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה (מח"ש) כתב אישום נגד חמישה שוטרים, שהשליכו בניגוד לנוהל ההפעלה המשטרתי רימוני הלם לעבר מפגינים, בהפגנה בתל אביב במרץ 2023, והביאו ברשלנותם לפציעתם של מפגינים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום