המערכת הפוליטית סוערת בשל השהייתו של מגל: "סתימת פיות"

המערכת הפוליטית סוערת בעקבות השהייתו של איש התקשורת ינון מגל מתוכניתו ברדיו ברקע המאבק שמוביל בבנק לאומי. דרעי: "ניסיון ההשתקה של עיתונאי מהימין רק בגלל הביקורת שהוא משמיע הוא חמור מאד". גולדקנופף: "עלול להיות מדרון חלקלק"

אברהם פריינד | פוליטי 21.7.2024 | 16:40

ינון מגל | צילום: מתוך רדיו 103FM

המערכת הפוליטית סוערת היום (ראשון) בעקבות השהייתו של איש התקשורת ינון מגל מהגשת תוכניתו ברדיו 103, בשל המאבק המסחרי שלו למען ערוץ 14 והחרם שהוביל על בנק לאומי – מפני שהבנק לא מפרסם בערוץ.

יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיב: "ניסיון ההשתקה של עיתונאי מהימין רק בגלל הביקורת שהוא משמיע הוא חמור מאד, ופוגע לא רק בעיתונאי אלא בציבור ענק השותף לדעותיו. מול סתימת פיות אסור לשתוק. ינון מגל, חזק ואמץ!".

יו"ר יהדות התורה, שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף כתב: "תקשורת חופשית וחופש הביטוי הם מנשמת אפה של הדמוקרטיה. הניסיון של גופים רבי עוצמה, לסתום פיות של איש תקשורת בכיר שמייצג השקפה ותפיסת עולם של ציבור רחב במדינת ישראל, עלול להיות מדרון חלקלק".

יו"ר נעם סגן השר אבי מעוז הגיב: "העם מתעורר אל הבריאות היהודית, ומחנה השמאל ה"נאור" ו"הליברלי" מנסה להילחם נגד התעוררות זו ולהחזיר את המדינה לשנות סתימת הפיות וההשתקה. לא יעזור להם. חזק ואמץ ינון. המשך להיות לפה למיליוני יהודים".

שר האנרגיה אלי כהן הגיב: "במדינה דמוקרטית אין מקום לסתימת פיות. הדחת ינון מגל בשל נקיטת עמדה היא צעד שפוגע בחופש העיתונות, ואני קורא למנהלי הרדיו לחזור בהם מההחלטה".

שר החינוך יואב קיש כתב: "ניסיון סתימת הפיות וההשעיה משידור של ינון מגל, רק בשל עמידתו כנגד חרם המפרסמים בערוץ 14 היא חרפה. הימים בהם סותמים את פיות לאנשי הימין נגמרו מזמן ואסור שיחזרו".

חה"כ גלית דיסטל אטבריאן כתבה: "בנק לאומי לא החרים את ינון מגל אישית. הוא החרים את כל הצופים של ערוץ 14 שרבים מהם מפרנסים אותו יופי. זה הדיל שבנק לאומי בעצם מציע למאות אלפי לקוחותיו הימנים: תפרנסו אותנו ובתמורה נסתום לכם את הפה".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום