בגלל החרם על הבנק: ינון מגל הושעה מתוכניתו

בשל המאבק של מגל נגד בנק לאומי שמסרב לפרסם בערוץ 14, הושעה המגיש מתוכנית הרדיו הפופולרית | ינון מגל: "הסוסים כבר ברחו מהאורווה"

מאיר גלבוע | תקשורת 21.7.2024 | 13:23

ינון מגל | צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

ינון מגל הושעה מהגשת תוכניתו ברדיו 103 בשל המאבק המסחרי שלו למען ערוץ 14 והחרם שהוביל מגל על בנק לאומי – מפני שהבנק לא מפרסם בערוץ. כך מתפרסם בדה-מרקר.

בנק לאומי עלה באחרונה בקמפיין נרחב בטלוויזיה, בדיגיטל, בעיתונות, ברדיו ובשלטי חוצות באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. מגל ואנשי ערוץ 14 החלו לנהל חרם נגד בנק לאומי בגין סירובו לפרסם בערוץ.

בדה-מרקר נכתב כי בנק לאומי מקיים קשר אסטרטגי עם קבוצת ג'רוזלם פוסט של אלי עזור, שמחזיק גם ברדיו ללא הפסקה. כך למשל, בנק לאומי היה נותן החסות הראשית לכנס ג'רוזלם פוסט שהתקיים באחרונה בארה"ב, ומנכ"ל הבנק חנן פרידמן היה נואם מרכזי בכנס. הבנק מפרסם באופן נרחב גם בתוכניתו היומית של מגל עצמו ברדיו 103.

ברדיו 103 אומרים כי הסיבות להשעייתו של מגל לא נובעות רק מהקריאות לחרם אלא גם נוכח התנהלותו מול מנכ"ל התחנה.

מגל מסר בתגובה להשעייתו: "בנק לאומי מתנהג כמו מאפיה. אם מישהו חושב שהוא עדיין חי בימים שבהם התעללו בימין וסתמו לו את הפה, אז הוא טועה טעות גדולה. הימים האלה עברו חלפו. גם אם ינסו לסתום לי את הפה, ויסגרו לי את הרדיו, יש לי כמליון עוקבים ברשתות החברתיות וכמובן את הפטריוטים בערוץ 14. הסוסים כבר ברחו מהאורווה. החרם על ערוץ 14 יישבר! אנחנו לא נשתוק מול בנק שעולה בקמפיין ב15 מיליון שקל בכל המדיות האפשריות ומחרים את צופי ערוץ 14. הם ישלמו את המחיר. וזו רק ההתחלה".

מבנק לאומי נמסר: "הבנק לא פנה לאיש ולא לחץ על איש בנושא".

מרדיו 103 נמסר: "איננו מתייחסים למערכת היחסים שלנו עם השדרנים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום