אסון בירושלים: הולכת רגל נדרסה למוות ונלכדה תחת הרכבת הקלה

צוותי הרפואה של מד"א ואיחוד הצלה הוזעקו לזירת תאונה קשה עם מעורבות הרכבת הקלה ברחוב שדרות משה דיין בירושלים. הצוותים נאלצו לקבוע את מותה של הנפגעת בת ה-70

קובי עוזיאלי | חדשות בארץ 18.7.2024 | 19:44

זירת התאונה בירושלים | צילום: דוברות איחוד הצלה

הולכת רגל כבת 70, נהרגה הערב (חמישי) לאחר שנפגעה מהרכת הקלה כשזו חלפה ברחוב שדרות משה דיין בירושלים.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 18:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולכת רגל שנפגעה מהרכבת הקלה בשדרות משה דיין בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א מדווחים על אישה כבת 70 ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית וקובעים את מותה. 

חובש רפואת חירום, שמואל אורלוב סיפר: "הגענו למקום וראינו את האישה לכודה מתחת לרכבת כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו הרב פציעותיה היו קריטיות ונאלצנו לקבוע את מותה במקום."

מיכאל כהן וטל בן שמעון, חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בהולכת רגל שלדברי עוברי אורח נפגעה מהרכבת הקלה. למרבה הצער נקבע מותה במקום עקב הפציעות הקשות מהם סבלה."

מדוברות כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים נמסר כי לוחמי האש מתחנת מרחב "האומה" פועלים לחלץ אישה שנלכדה מתחת לרכבת הקלה בפסגת זאב. מפקד כוחות כבאות והצלה בשטח, מדווח כי כוחות מד"א קבעו את מותה של האישה, וכעת לוחמי האש פועלים לחלץ את האישה.

מחברת כפיר המפעילה את הרכבת הקלה, נמסר: "נוסעות ונוסעים יקרים! בעקבות אירוע באזור תחנת בית חנינא, הרכבת תפעל במתכונת שירות חלקי בין התחנות בית חנינא לתחנת הר הרצל. עם סיום האירוע, הרכבת תחזור לשירות מלא מתחנת חיל האוויר לתחנת הר הרצל".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום