חיסולים בלבנון: הכטב"ם ירה שוב על המחבל שנמלט

בדרום לבנון חוסל הבוקר פעיל טרור מארגון ג'מעה איסלאמיה. בנוסף דווח בלבנון על חיסול נוסף בשעה האחרונה של מחבל נוסף בעיירה ג'באל אל-בוטום בדרום המדינה מפגיעת כטב"ם

ישראל לפקוביץ | חרבות ברזל 18.7.2024 | 12:52

זירת החיסול | צילום: צילום מסך

בתקשורת הלבנונית מדווחים כי חוסין עלי מוהנא, פעיל של ארגון הטרור חיזבאללה חוסל בשעה האחרונה על ידי ישראל. בעיתון אל-אחבאר הלבנוני מדווחים כי התקיפה בוצעה בשני שלבים: הטיל הראשון ששיגר הכטב"ם לא פגע ופעיל חיזבאללה שנהג ברכב הצליח לצאת ממנו ולרוץ לכיוון שדה סמוך, אבל הכטב"ם ירה שלושה טילים לעבר השדה ופגע בו.

 

הרכב של פעיל החיזבאללה צילום: רשתות חברתיות

מוקדם יותר הבוקר טיל פגע ברכב שהתפוצץ באמצע הרחוב באזור הבקאע המערבי. בפיצוץ חוסל מוחמד חאמד ג'בארה מכוחות פג'ר, הזרוע הצבאית של ג'מעה איסלאמיה. ג'בארה שיתף פעולה עם חיזבאללה וחמאס נגד ישראל.

בווינט דווח, כי ארגון ג'מעה איסלאמיה הוא ארגון שמציג "אופציה סונית להתנגדות לישראל" אך מקיים קשרים הדוקים עם חיזבאללה וחמאס.

מוקדם יותר היום צה״ל תקף באמצעות כלי טיס של חיל האוויר במרחב הבקאע, וחיסל את מחמד ג׳בארה, מחבל המשויך לארגון הטרור חמאס בלבנון.

כחלק מתפקידו ג׳בארה היה אמון על קידום והוצאה לפועל של מתווי טרור ושיגורים מלבנון לשטח ישראל, חלקם בשיתוף פעולה עם ארגון הטרור הג׳מאעה האסלאמית בלבנון. 

חיסולו פוגע ביכולת של ארגון הטרור חמאס לקדם ולבצע מתווי טרור נגד מדינת ישראל בגבול הצפון אותם קידם בתקופה האחרונה.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום