רב היישוב שפונה מתושביו בצפון הגיע להודות למרן האדמו"ר מבעלזא

רב היישוב דובב שבצפון ביקש להודות באופן אישי לכ"ק האדמו"ר מבעלזא על הפעילות האדירה של ארגון הקירוב "צהר" במלונות המפונים בטבריה • האדמו"ר הביע את קורת רוחו כאשר שמע את הדברים ובירך את הרב בברכת הצלחה

אלי יעקובי | חרדים 16.7.2024 | 23:00

רב היישוב דובב הרב עומר עזר אצל הרבי מבעלזא | צילום: באדיבות המצלם

רבני ארגון הקירוב הבלזאי "צהר" עמלים כבר למעלה מתשעה חודשים בדאגה עמוקה, רוחנית וגשמית כאחד, לעשרות אלפי התושבים אשר פונו מבתיהם ביישובי הצפון והדרום ושוהים בימים אלה במלונות השונים בעיר טבריה עד אשר יעבור זעם.

מאז הטבח הנורא בשבת שמחת תורה, יוצאים מידי שבת רבנים ומרצים יחד עם פעילי הארגון למלונות השונים בעיר טבריה שם הם מקיימים הרצאות מרתקות לצד סדרי שבת מרוממים במיוחד והנערכים בטוב טעם ודעת, דבר אשר מחזק מאוד את המפונים ברוחניות.

רב היישוב דובב הרב עומר עזר השוהה עם תושבי היישוב במלון לאונרדו קלאב בעיר טבריה התרגש עמוקות כאשר עסקני הארגון "צהר" דואגים ברציפות כבר למעלה מתשעה חודשים בשבתות ובימי חול לרוחניות התושבים וגם לפן הגשמי.

הרב שהתפעם בעיקר מהשבתות המרוממות שחיזקו עד מאוד את התושבים בתקופה קשה שכזו ביקש להיכנס למעונו של כ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א בכדי להודות באופן אישי על העשייה הברוכה של ארגון הקירוב אותו הקים מכוון ומלווה יום יום.

וכך כאשר הגיע במיוחד מטבריה להשתתף בחתונה של אחד מראשי פעילי צהר, עלה רב היישוב דובב שבצפון למעונו של מרן האדמו"ר בקריית החסידות בירושלים שם הוא הציג בפניו את הפעילות המרשימה של הארגון במלונות העיר טבריה למען עשרות אלפי המפונים ואף ביקש להודות ולהוקיר את העשייה והתוצאות הנפלאות ברוחניות ובגשמיות.

כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א הביע את קורת רוחו לשמוע הדברים ובירך את הרב בברכת הצלחה וסיעתא דשמיא. לפני שיצא מן החדר ביקש הרב להודות שוב ואמר, "פעילי הארגון עושים גדולות ונצורות, כרב היישוב אני רואה בחוש את ההתעלות הרוחנית של התושבים, השליחים שלכם עושים מסירות נפש של ממש למען המפונים וזה בכלל לא דבר מובן מאליו. שתזכו להאריך ימים ושנים טובים על ממלכתכם בבריאות השלימה".

יצוין כי, ארגון קירוב הרחוקים "צהר" הוקם ע"י כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א אשר שם את עיניו וליבו על פעילות הארגון במהלך השנה כולה. בארגון מקיימים פעילויות יוצאות דופן ומגוון אירועים לצורך קירוב הרחוקים וגם קרובים.

רק בעיר טבריה מחזיקה הארגון מתחילת המלחמה בשיתופי פעולה עם חמישה עשר מלונות באיזור לצורך קיום אירועים, שבתות, הרצאות וסמינרים למען מפעלות ההצלה הברוכים. בסיעתא דשמיא עד היום זכו בארגון לקרב המונים המונים והיד עוד נטויה כאשר מלבד שבתות החיזוק עורכים בארגון גם פעילות פעמיים במהלך השבוע למבוגרים וכן פעילות מיוחדת לבני נוער ומתבגרים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום