פעיל הימין קיבל דרגות קצונה מהמשטרה: "השתניתי"

פעיל הימין והמוזיקאי יואב אליאסי, שנחשב למקורב לשר לביטחון לאומי, קיבל דרגות פקד ממחוז תל אביב: "יודע שיהיו אנשים שלא יאהבו את הרעיון ויעשו הכל כדי להרוס. אבל אני ב-7.10 השתניתי"

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 15.7.2024 | 16:32

אליאסי עם דרגות הקצונה שקיבל מהשר בן גביר | צילום: מתוך הפייסבוק של יואב

המשטרה העניקה אתמול (ראשון) דרגות קצונה לפעיל הימין והמוזיקאי יואב אליאסי, יואב קיבל את דרגות הפקד בטקס שנערך במחוז תל אביב של המשטרה, בנוכחות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

מאז פרוץ המלחמה לוקח יואב חלק בפיקוד על כתת הכוננות של המחוז, שלדבריו מורכבת מעשרות לוחמים בסיירות וביחידות המובחרות ביותר בצה"ל והמשטרה. ההחלטה להעניק ליואב את דרגות הקצונה מעוררת בשעות האחרונות סערה ברשתות החברתיות.

"אתמול היה לי את אחד הימים המרגשים שהיו לי, אתמול קיבלתי דרגות פקד!", כתב יואב ברשת החברתית פייסבוק. "שנים אני נלחם על האמת שלי, וכבר קיבלתי את זה שלעולם אני לא אקבל הכרה או תודה והאמת היא שכבר הפכתי להיות חסין".

יואב מקבל את דרגות הקצונה | צילום: מתוך הפייסבוק של יואב

"אבל אתמול זכיתי לקבל דרגות קצונה על הפעילות שלי והקמת יחידת הכוננות שעצרה עשרות שב"חים ועושה לילות כימים כדי לשמור על ביטחון העיר", הוסיף אליאסי, שנחשב מקורב לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

יואב כתב עוד כי "כשמפקד המחוז בנוכחות השר קראו לי לבמה והעניקו לי את הדרגות, התרגשתי כמו שלא התרגשתי מול עשרות אלפים במנורה. כשראיתי את משפחתי על הרגליים מוחאים כפיים בדמעות כמעט שדמעתי איתם ושם הבנתי את גודל ההישג. זה ניצחון עבורי, עבור משפחתי ועבור כולנו!".

"אני יודע שיהיו אנשים שלא יאהבו את הרעיון ויעשו הכל כדי להרוס", הוסיף. "אבל אני ב-7.10 השתניתי והסדרי עדיפויות שלי השתנו ולמרות הציקצוקים נלחמתי להקים יחידת כוננות מבצעית מאומנת ומאובזרת בשביל לשמור גם על ילדי הגדולים שבשונאיי ומתנגדיי ולמעשה שביום קריאה תהיה שם לתת מענה מבצעי".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום