מפגיעת כטב"ם נפץ: רס"ר ולרי צ׳פונוב הי"ד מנתניה נפל בצפון

רס״ר ולרי צ׳פונוב הי"ד בן 33, מנתניה נפל בלחימה בצפון. ולרי הובא לבית חולים עם פגיעות רסיסים בפלג גופו העליון, ובהמשך נקבע מותו. בכך עלה מניין חללי צה"ל מתחילת מלחמת 'חרבות ברזל' ל-682 נופלים הי"ד

ישראל לפקוביץ | חרבות ברזל 12.7.2024 | 07:40

רס"ל ולרי צ'פונוב הי"ד | צילום: באדיבות המשפחה

צה"ל התיר לפרסם הבוקר כי רס״ר (מיל׳) ולרי צ׳פונוב, בן 33, מנתניה, קצין הרכב של גדוד 9308, חטיבת אלון (228), נפל בלחימה בצפון. הלוויתו תיערך היום בשעה 11:00, בבית העלמין הצבאי בנתניה.

ולרי הי"ד הובא למרכז הרפואי לגליל עם פגיעות רסיסים בפלג גופו העליון. לאחר מאמצי החייאה ממושכים של צוות הרפואי, נקבע מותו.

 

ד"ר חאלד עטאללה על החייל שנפל צילום: מרכז הרפואי לגליל

 
מנהל המלר"ד (מחלקה לרפואה דחופה), ד"ר חאלד עטאללה עדכן על החייל: "הפצוע הובא עם פגיעות רסיסים בפלג גופו העליון, תוך פעולות החייאה מתקדמות שהחלו בשטח. עם הגעתו הוכנס לחדר ההלם, שם המשכנו בפעולות ההחייאה, ובהמשך נאלצנו למרבה הצער לקבוע את מותו".
 
כזכור אתמול בבוקר הופעלו התרעות במרחב הגליל העליון, לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה מספר מטרות אוויריות שעשו את דרכן לישראל משטח לבנון. זוהו מספר כלי טיס בלתי מאוישים שחצו משטח לבנון ונפלו במרחב הגליל המערבי.

שרידי כטב"ם של חיזבאללה אותרו בסמוך למקום הפגיעה בקיבוץ כברי ליד נהריה. בהמשך חיזבאללה לקח אחריות על תקיפת כטב"מים בכברי, בתגובה ל"תקיפות הישראליות בדרום לבנון".

הרמטכ״ל קיים השבוע הערכת מצב ושיח מפקדים בעוצבת הגליל בגבול לבנון, עם מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין ומפקד עוצבת הגליל, תת-אלוף שי קלפר.

 

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום