החסיד תרם כליה לרופא לב: "להחזיר לו על הטוב שעשה"

שליח חב"ד בארה"ב הרב יוסי זיידמן תרם כליה לרופא, הוא סיפר בסרטון על ההזדמנות המיוחדת שלו לעזור ליהודי. "אולי הדרך של השם להחזיר לו על הטוב שעשה לאורך הקריירה שלו"

יענקי פרבר | חדשות בעולם 10.7.2024 | 10:40

הרב יוסי זיידמן | צילום: באדיבות המצלם

שליח חב"ד תרם כליה לרופא קרדיולוג המתמחה במחלות לב, בג' תמוז יום היארצייט של הרבי מחב"ד זצ"ל.

התורם שזכה למצווה הגדולה הוא אב ל-7 בן 36, שגדל בראלי, צפון קרולינה, הוא כתב: "חלק חשוב מחיי הפך להפצת רוחניות וחסד לזולת".

השליח הוא הרב יוסי זיידמן, מלמד בחיידר במוריסטאון, ניו ג'רזי, הוא סיפר בסרטון שפורסם באתר 'קראון הייטס אינפו' על ההזדמנות המיוחדת שלו לעזור ליהודי.

"זו רק עוד צורה של השפעה על העולם, לעזור שהגלות הארוכה שלנו תגיע לקיצה על ידי קירוב המשיח", אמר הרב זיידמן. "יום ג' תמוז הוא יום ה-30 של הרבי מליובאוויטש. ביום זה 30 שנה לאחר מכן, המשימה נמשכת כאשר השפעתו של הרבי עדיין מורגשת וגדלה באופן אקספוננציאלי בכל העולם, על ידי השראה לאנשים להמשיך בדרכיו".

מקבל הכליה הוא קרדיולוג בדימוס מניו סיטי, ניו יורק. בתפקידו כרופא, הוא עבד במשך עשורים רבים במסדרונות בית החולים קולומביה בניו יורק וסייע למטופליו. כשהגיע לבית החולים קולומביה, הוא אושפז כמטופל: "אולי הדרך של השם להחזיר לו על הטוב שעשה לאורך הקריירה שלו על ידי נתינת חיים מלאי חיוניות, מרץ ואנרגיה" אמר הרב יוסי שזכה לתרום לו את הכליה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום