צפו בתיעוד: המטוס ממריא והגלגל נופל מגובה רב

מטוס בואינג 757-200 איבד גלגל לאחר שהמריא בלוס אנג'לס. בחודש מרץ נפל צמיג למטוס בואינג אחר מאותה חברת תעופה לאחר ההמראה מסן פרנסיסקו. "אנחנו חוקרים מה גרם לאירוע הזה", נמסר בהודעת חברת התעופה. לא דווח על נפגעים

ישראל לפקוביץ | חדשות בעולם 9.7.2024 | 14:18

הגלגל נופל מהמטוס לאחר ההמראה | צילום: צילום מסך

מטוס בואינג של חברת יונייטד איירליינס איבד גלגל ראשי לאחר שהמריא בלוס אנג'לס.

חברת יונייטד איירליינס מסרה כי הבואינג 757-200 איבד את הגלגל לאחר שהמריא מנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס אך נחת בשלום ביעד בדנבר.

"אנחנו חוקרים מה גרם לאירוע הזה", נמסר בהודעת חברת התעופה. לא דווח על נפגעים. יונייטד מסרה כי לא דווח על פציעות על הקרקע או על סיפון המטוס אשר נשא 174 נוסעים ו-7 אנשי צוות.

 

המטוס מאבד גלגל צילום: רשתות חברתיות

זו הפעם השנייה השנה שמטוס בואינג של יונייטד איירליינס מאבד גלגל לאחר ההמראה.

במרץ האחרון בואינג 777 המריא ליפן משדה התעופה של סן פרנסיסקו, אחד הגלגלים התנתק וצנח על מכוניות שחנו באזור, על המטוס היו 235 נוסעים ו-14 אנשי צוות, המטוס טס לנמל התעופה של לוס אנג'לס ונחת בשלום.

אתמול דיווחנו, כי יצרנית המטוסים האמריקאית 'בואינג' תודה ותורשע בעבירה של קשירת קשר להוליך שולל את הרגולטורים, לאחר שהסכימה לתנאי הסדר הטיעון עם משרד המשפטים האמריקאי בפרשת התרסקות שניים ממטוסיה באינדונזיה ובאתיופיה. 

כזכור, בשנים 2018 ו-2019 התרסקו שני מטוסי החברה מדגם 737 מקס, בתוך חמישה חודשים בלבד ובהתרסקויות הקטלניות נהרגו 346 בני אדם. מיד לאחר מכן קורקעו בכל העולם המטוסים מהדגמים שהיו מעורבים בתאונות. החברה פיצתה את משפחות ההרוגים בסכום כולל של 2.5 מיליארד דולר.

המשבר בחברה הגיע לשיא חדש בתקרית שבה נפתחה דלת באמצע טיסה של אלסקה איירליינס לפני כחודשיים, שהדגישה שוב את כשלי הבטיחות בחברה והובילה להתפטרותו של המנכ"ל דייב קלהון.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום