אחרי הנזיפה: הממשלה תעביר למבקר מסמכים על ה-7 באוקטובר

הממשלה הודיעה למבקר המדינה מתניהו אנגלמן, שתעביר מסמכים על מחדל השבעה באוקטובר - זאת אחרי פגישתו של אנגלמן עם נתניהו והביקורת הפומבית שמתח על הממשלה בעניין

שלו שינברג | חדשות בארץ 9.7.2024 | 09:13

קיבוץ בארי | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

הממשלה הודיעה למבקר המדינה מתניהו אנגלמן כי תעביר לו בקרוב מסמכים נוספים הקשורים למחדל השבעה באוקטובר, זאת אחרי פגישת נתניהו עם המבקר, כך דווח ב"כאן רשת ב'".

בחודש מאי האחרון לשכת ראש הממשלה הגיבה לטענות מבקר המדינה מתניהו אנגלמן, לאי שיתוף פעולה מצד הממשלה עם בדיקת שורת המחדלים שהובילו למתקפת הפתע של חמאס בחג שמחת תורה.

בלשכת ראה"מ טענו: "מכתבו של המבקר הגיע אלינו דרך התקשורת. בניגוד לנטען, משרד ראש הממשלה משתף פעולה באופן מלא עם משרד מבקר המדינה".

לפני מספר שבועות מנהל ממשלה ומוסדות שלטון במשרד מבקר המדינה, פנה ללשכת רה"מ בבקשה לקבל פרוטוקולים מדיונים שקיים ראש הממשלה לצורך הביקורת על תפקוד הקבינט המדיני-ביטחוני לפני פרוץ המלחמה. 

ב"כאן 11" דווח כי ראש הסגל של ראש הממשלה ברוורמן, ענה: "לאור צו הביניים שהוציא בג"ץ אתמול והורה על השהיית הליכי הביקורת בכל המתייחס לצה"ל והשב"כ, והיות שכל החומרים שהינכם מבקשים הם מסמכים המתייחסים לצה"ל ולשב"כ אנו מנועים ממסירת חומרים אלה בהתאם לפסיקת בג"ץ".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום