מייסד אחים לנשק דורש מידידיה מאיר פיצוי של מאה אלף ש"ח

במכתב התראה לפני תביעה ששלח עורך דינו של נוה לידידיה מאיר, דורש נוה מאיש התקשורת פיצוי בסך של מאה אלף שקלים והתנצלות פומבית

ישראל רובין | תקשורת 8.7.2024 | 18:36

ידידיה מאיר | צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

הפעיל החברתי איל נוה, ממייסדי ארגון "אחים לנשק", מאיים להגיש תביעה נגד איש התקשורת ידידיה מאיר, שכינה אותו "שונא דתיים" באולפן ערוץ 14. כך פרסם אסף גולן ב'ישראל היום'.

במכתב התראה לפני תביעה ששלח עורך דינו של נוה לידידיה מאיר, דורש נוה מאיש התקשורת פיצוי בסך של מאה אלף שקלים, לא פחות, והתנצלות פומבית על דבריו בתוך שלושה ימים. 

הדברים שאמר מאיר ובגינם דורש נוה פיצוי, נאמרו במהלך ראיון עם ללי דרעי, אמו של הלוחם סעדיה יעקב דרעי הי"ד שנפל בקרב ברצועה. דרעי אמרה כי נוה "לא מעז להגיע אליה לשבעה כי הוא לא בטוח שהיא תקבל אותו בזרועות פתוחות", והביעה צער על כך.

ידידיה מאיר התייחס לדבריה וטען "את יודעת למה איל נוה מפחד לבוא אליך הביתה?... כי הוא יודע שהוא גרם לזה, הוא ואנשיו, עם המון המון כסף, לזה שנשים גנריות עם כיסוי ראש כמו שלך לא יוכלו להסתובב בגוש דן. הוא גרם לזה בשנה שעברה. אין לזה מחילה. והאנשים האלו רוצים לעשות את זה עכשיו תוך כדי לחימה. על אמא של בניה ריין, על חגית ריין ירקו בתל אביב. והאנשים האלה, את יודעת, אני לא יכול להישאר אדיש מול הדבר הזה, כי זה שנאה ממומנת והפחדה".

נוה טוען במכתב ההתראה כי מדובר ב"טענות שקריות, שפלות, מנותקות מהמציאות ומשוללות כל יסוד". עוד נכתב כי אלה "דברי זדון אשר אינם יכולים לחסות תחת הגנת חופש הביטוי". 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום