עוצמה יהודית תתנגד לחוק הרבנים: "דיל בין הליכוד ודרעי לתומכי טרור"

בעוצמה יהודית הודיעו כי יתנגדו לחוק הרבנים לאחר שהמגעים שניהלו מול הליכוד נכשלו. במפלגה אמרו: "הודענו שנתנגד לחוק הרבנים, ובתגובה הם עשו דיל עם רע"מ וחד"ש-תע"ל כדי שייעדרו מההצבעה"

אברהם פריינד | פוליטי 8.7.2024 | 17:50

השר בן גביר עם נתניהו | צילום: מעיין טואף / לע״מ

סיעת עוצמה יהודית טענה הערב (שני) כי ניהלה מגעים על חוק הרבנים שאמור לעלות היום במליאת הכנסת בקריאה ראשונה אך אלו לא הבשילו והסיעה תצביע נגד מה שאומר שלא יהיה רוב לקואליציה.

בשבוע שעבר אושר בוועדת חוקה חוק הרבנים בנוסח חדש ומרוכך ולפיו נקבע כי שר הדתות יוכל למנות מינויים במועצות הדתיות כל עוד זה יהיה מתקציב המשרד, כך שהרשויות לא ישתתפו במימון.

"בין עוצמה יהודית לליכוד התנהלו מגעים בימים האחרונים לעניין חוק הרבנים שעולה היום במליאה. כזכור, עוצמה יהודית התנתה את תמיכתה בחוק הרבנים בהצטרפותו של השר לביטחון לאומי לקבינט המצומצם", נמסר.

בעוצמה יהודית הוסיפו: "המגעים לא הבשילו, ובעוצמה יהודית הודיעו אמש ללשכת ראש הממשלה שיצביעו נגד החוק. בתגובה, הליכוד ודרעי סיכמו עם חברי הכנסת מרע"מ וחד"ש תע"ל שיעדרו מההצבעה".

"הדיל בין הליכוד ודרעי לתומכי טרור, רק בשביל לא להכניס את בן גביר לקבינט המצומצם, הוא חרפה. אנו קוראים לחברי הליכוד הימניים לא לתת יד לדיל", אמרו בעוצמה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום