האב השכול: "שחר במותו ציווה לנו להמשיך ולהילחם עד הסוף"

על רקע הדיבורים על הפסקת הלחימה בעזה קוראות משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהן במלחמה שלא להפסיק את הלחימה. "אנחנו לא רואים שום דרך אחרת, אלא להילחם עד שנשיג את הניצחון"

אלי קליין | חדשות בארץ 8.7.2024 | 08:47

דורון פרידמן, אביו של סמ"ר שחר הי"ד | צילום: פורום הגבורה

נמשך המאבק של משפחות שכולות להמשך הלחימה והשגת ניצחון. דורון פרידמן, אביו של סמ"ר שחר הי"ד שנפל בקרבות ברצועת עזה, פונה בסרטון חדש שיוצא על ידי פורום הגבורה וקורא לממשלה ולמערכת הביטחון לקיים את הצוואה של בנו. בנוסף, קורא פירדמן להתאחד סביב המטרה הזאת בשביל להחזיר את הכבוד הלאומי לעם ישראל.

 

דורון פרידמן, אביו של סמ"ר שחר הי"ד צילום: פורום הגבורה

לדבריו של פרדימן, "אנחנו שייכים לפורום הגבורה, מאמינים בדרך. שחר במותו ציווה לנו להמשיך ולהילחם עד הסוף. אנחנו לא רואים שום דרך אחרת, אלא להילחם עד שנשיג את הניצחון, כדי שדם הבנים שלנו לא ישפך לשווא. שחר האמין בכל ליבו שצריך איחוד, שכל העם צריך להתאחד למען המטרה הזאתי. הוא נלחם בשביעי ובשמיני וראה את כל הזוועות שנעשו שם ואמר שאחרי זה שאין מצב שלא מחזרים את הכבוד לעם ישראל וגואלים את כל המדינה מהמחבלים".

כאמור, הסרטון יוצא על ידי פורום הגבורה, פורום משפחות חללי מלחמת חרבות ברזל. את הסרטון מוציאים בפורום לאור הדיבורים במערכת המדינית והביטחונית על סיום הלחימה בעזה בשבועות הקרובים, וזאת מבלי שארגון החמאס הוכרע והחטופים שבו לביתם. הסרטונים יוצאים במקביל למאבק של הפורום בכנסת ובמאהל הגבורה שאותו הקימו לפני תשעה שבועות סמוך למשרד ראש הממשלה בירושלים בו הם מובילים את הדרישה לניצחון מדינת ישראל במלחמה.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום