ביזוי קברו של יוני נתניהו: "העיניים שלו היו בורקות"

סא"ל ארז אלטשולר מ"צוות יוני" מגיב לביזוי קברו של יוני נתניהו: "אתם שבאתם יום קודם "חברים של יוני"?"

קובי עוזיאלי | חדשות בארץ 7.7.2024 | 07:30

קברו של יוני נתניהו ז"ל | צילום: פלאש 90

סערה בסוף השבוע האחרון, לאחר שקבוצת לוחמים מצוותו של יוני נתניהו ז"ל שנפל במבצע אנטבה, עלו לקברו יממה לפני יום פטירתו ואמרו לו: “בחרת להקריב את חייך למען ישראל והחטופים – והממשלה מקריבה את ישראל והחטופים למען עצמה”. המשתתפים התראיינו ל'חדשות 12' ואמרו כי ההחלטה להקדים את האזכרה היא כדי “להיות עם יוני היום ולא להיות כאן מחר עם אחיו”.

סא”ל ארז אלטשולר, שהיה חבר “צוות יוני” בסיירת מטכ”ל, התראיין בתוכנית 'הפטריוטים' של ינון מגל ב'ערוץ 14' והתייחס לביזוי קברו של מפקדו המנוח ועל ההחלטה שלו לענות להם באזכרה שנערכה ביום שישי האחרון: “חלק לא מבוטל מכם עשה מרד נגד יוני לפני אנטבה, כמה פעמים הייתם באזכרה שלו עד היום?”.

“כשיוני היה מזכיר את השם ביבי, העיניים שלו היו בורקות. אתם שבאתם יום קודם חברים של יוני? הרי חלק לא מבוטל מכם עשה מרד נגד יוני לפני אנטבה” אמר אלטשולר, “כמה פעמים הייתם באזכרה שלו עד היום? רובכם לא הייתם בכלל, היה אחד או שניים שהיו שם שנה או שנתיים, אני נמצא שם כבר 47 שנים, הם מגדירים את עצמכם כחברים. לא, זה לא חברים”, הוסיף אלטשולר.

האזכרה לסגן אלוף יוני נתניהו ז”ל שנפל בעת שפיקד על לוחמי סיירת מטכ”ל במבצע לשחרור החטופים באנטבה לפני 48 שנה התקיימה ביום שישי בנוכחות ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנם אבנר, יחד עם האח ד"ר עדו נתניהו ומשפחתו. בטקס  השתתפו גם יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, שרים, ח”כים, מפקדי צה”ל בעבר ובהווה וחברי המשפחה.

 

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום