עימות חריף בין גלנט לנתניהו: "אתה לא ראש הממשלה"

ראש הממשלה נתניהו אסר על שר הביטחון גלנט לכנס ישיבה בעניין עסקת החטופים עם הרמס"ד וראש השב"כ. נתניהו הבהיר לגלנט: "מעכשיו אני מרכז את הפורום"

שלו שינברג | פוליטי 5.7.2024 | 14:10

בנימין נתניהו ויואב גלנט | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה נתניהו אסר על שר הביטחון גלנט לכנס ישיבה בנושא המגעים לעסקת החטופים, עם ראש המוסד ברנע וראש השב"כ בר - כך דווח ב"חדשות 12". 

נתניהו אמר לגלנט: "אתם מגיעים לדיון אצלי אחרי שהכל כבר מבושל. מעכשיו אני מרכז את הפורום". גורמים בסביבת נתניהו אמרו כי "גלנט מתקשה לקבל מרות". 

בעקבות עימות זה גלנט נעדר מהפורום שכונס את נתניהו. בישיבה מאוחרת יותר הטיח בו נתניהו: "אתה לא ראש הממשלה". גלנט טען כי נתניהו מקשה על מערכת הביטחון להיערך לישיבות בנושא הקריטי.

הבוקר דווח כי השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר זעם אמש (חמישי) במהלך דיון הקבינט על ראש הממשלה נתניהו, בשל אי-נוכחותו בדיונים המצומצמים. זאת, ברקע ההתקדמות לעסקת חטופים.

יצוין כי חרף ההתקדמות במגעים ותשובת חמאס, בישראל עדיין קיים חשש כי העסקה עשויה להתפוצץ. בירושלים סבורים כי גם כעת יש סוגיות משמעותיות שיכולות להכשיל את המשא ומתן.

"אני מבין שמיד אחרינו מתכנסת הישיבה האמיתית", עקץ בן גביר את ראש הממשלה במהלך הדיון. "אנחנו כאן קישוט ואחרי שנסיים אתה וגלנט יושבים עם ראשי מערכת הביטחון וסוגרים דברים. אנחנו תפאורה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום