אסון בבית שמש: בן שנתיים וחצי שיחק בחניון ונהרג מפגיעת רכב

טרגדיה קשה בבית שמש: נקבע מותו של יוסף מדר ז"ל שנפצע אנוש מפגיעת רכב בעת שנסע על קורקינט משחק בחניון הבניין

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 4.7.2024 | 22:10

אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'הדסה עין כרם' מגיעה הידיעה על פטירתו של הילד יוסף מדר ז"ל בן השנתיים וחצי שנפגע מרכב בעת שרכב על 'קורקינט' ושיחק בחניון בניין מגורים ברחוב שדרות האמוראים בשכונת רמת בית שמש ד'.

נחמן שלגי, יעקב גלבמן וארי דבלינגר חובשי איחוד הצלה סיפרו: "לדברי עוברי אורח הילד שרכב על קורקינט נפגע מרכב בחניון של מבנה מגורים ובעקבות כך הוא נחבל בראשו ובגפיו. הענקנו לו סיוע רפואי בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים בירושלים".

מתנדבי 'צוות הצלה' נתי בן שמעון שלום גולמבו ושלום שישא סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו רוכב קורקינט, תינוק כבן שנתיים וחצי מוטל על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית לאחר שנפגע מרכב פרטי.  יחד עם חובשים ופראמדיקים נוספים של מד"א וצוות הצלה ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות הכוללות עיסויי לב והנשמות והוא פונה על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים".

רבים התפללו לרפואת יוסף בן חנה תהילה אך לאחר כמה שעות נקבע פטירתו של התינוק שנפגע באורח אנוש תאונה הקטלנית.

יו"ר ארגון עזרת אחים העסקן הרב אברמי קאפ מלווה את המשפחה.

משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות התאונה מהרכב שככל הנראה נסע לאחור וכתוצאה מכך נהרג התינוק. שוטרי תחנת בית שמש ובוחני תאונות הדרכים ממחוז ירושלים נמצאים בזירה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום