מחבל דאעש שנלחם בעיראק תכנן פיגוע בגרמניה

בית המשפט הפדרלי בגרמניה הורה על מעצר עד המשפט של גבר ממוצא עיראקי שתכנן פיגוע. האיש חשוד כחבר בארגון הטרור של המדינה האסלאמית. זהו המעצר השני של מחבל דאעש בבאדן-וירטמברג בתוך מספר שבועות

יענקי פרבר | חדשות בעולם 21.6.2024 | 08:18

משטרת גרמניה | צילום: Pixabay

גבר ממוצא עיראקי נעצר בבאדן-וירטמברג שבגרמניה, האיש חשוד כחבר בארגון הטרור של המדינה האסלאמית (דאעש), האיש תכנן לבצע פיגוע.

בגרמניה דווח כי מחמוד א' העיראקי הגיע לגרמניה באוקטובר 2022, כך הודיע משרד התובע הפדרלי בקרלסרוהה. הוא חשוד בחברות בארגון טרור בחו"ל. החשוד נעצר ביום רביעי באסלינגן על ידי משטרת אסלינגן. הוא הובא בפני שופט חוקר בבית המשפט הפדרלי שהורה על מעצר עד המשפט.

הוא מואשם כי הצטרף לדאעש בעיראק במאי 2016 וכן נלחם עבור הארגון. שרת הפנים ננסי פאסר, אמרה כי "המעצר הוכיח שוב עד כמה ממוקדת הזירה האיסלאמיסטית. רשויות הביטחון שלנו ערניות ביותר, עוקבות אחר כל חשד כדי להגן על ארצנו מפני איומים איסלאמיסטיים", אמרה.

זהו המעצר השני של מחבל דאעש בבאדן-וירטמברג בתוך מספר שבועות. בתחילת אפריל נעצר גבר סורי (35). לפי הפרקליטות של שטוטגרט, הוא נלחם בסוריה בין 2012 ל-2015 כחלק מארגון דאעש, ועבד בצמוד למנהיגי דאעש המקומיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום