בית שמש: בת 5 נפגעה מרכב חולף - מצבה קשה

"ראינו את הילדה שוכבת לצד הכביש כשהכרתה מעורפלת הכרה לאחר שנפגעה מרכב, היא סבלה מחבלת ראש קשה", תיארה פראמדיקית מד"א | המשטרה פתחה בחקירה

קובי עוזיאלי | חדשות בארץ 20.6.2024 | 19:52

ניידת טיפול נמרץ. אילוסטרציה | צילום: דוברות מד"א

כונני מד"א - 'צוות הצלה' הוזעקו לרחוב נהר הירדן בבית שמש בעקבות דיווח על תאונת דרכים.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 18:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ילדה שנפגעה מרכב בשדרות נהר הירדן בבית שמש. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם ילדה בת 5 במצב קשה עם חבלת ראש. 

פרמדיקית במד"א אביגיל דנינו סיפרה: "ראינו את הילדה שוכבת לצד הכביש כשהכרתה מעורפלת לאחר שנפגעה מרכב, היא סבלה מחבלת ראש קשה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל עצירת דימומים, חבישות, קיבוע ללוח גב ומתן טיפול תרופתי ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבה קשה ויציב."

מתנדבי 'צוות הצלה' דוד בא-גד ושמחה ניימן מוסיפים: "כשהגענו למקום ראינו הולכת רגל, ילדה כבת 5 מוטלת על הכביש כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מחבלת ראש קשה לאחר שנפגעה מרכב פרטי. 

יחד עם חובשים ופראמדיקים נוספים של מד"א וצוות הצלה הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות והוא פונתה על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א במצב קשה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים".

מדוברות המשטרה נמסר כי "משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קשה שארעה לפני זמן קצר בשד׳ נהר הירדן בבית שמש, במהלכה נפגעה ילדה כבת 5 מרכב חולף.

כתוצאה מכך, נפצעה הילדה באורח קשה (עפ"י גורמי רפואה) והיא פונתה להמשך טיפול רפואי בבי"ח. 

שוטרי תחנת בית שמש נמצאים במקום ובוחן תאונת הדרכים עושה דרכו לזירה לטובת חקירת נסיבות התאונה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום