רכב מנהלים מחשמל: יונדאי איוניק 6

אין רכבים חשמליים רבים שהם כה שונים ומיוחדים היוצרים סך של יתרונות שאי אפשר להתעלם מהן. יונדאי איוניק 6 הוא אחד מהם

רוני נאק | מקודם | רכב ותחבורה | תוכן שיווקי 18.6.2024 | 13:06

למנהל המחשמל | צילום: יח"צ

יונדאי איוניק 6, אחד הרכבים החשמליים המובילים את החדשנות בקבוצת הרכב החשמלי בעולם וגם אצלנו בישראל. רכב המנהלים החשמלי המרשים הזה, מציע מגוון רחב של יתרונות ההופכים אותו לבחירה מועדפת עבור נהגים המעוניינים במכונית חשמלית מתקדמת שצוחקת לחרדת הטווח בפנים.

טווח נסיעה מרשים

אחד היתרונות המרכזיים של יונדאי איוניק 6 הוא טווח נסיעה מרשים מאוד על טעינה אחת. על פני מגוון רחב של רמות אבזור והנעה, הנהג של איוניק 6 יוכל לנסוע עד 614 ק"מ (טווח הנסיעה וצריכת החשמל בפועל מושפעים, בין היתר, גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב, ממאפייני הנהיגה ומקיבולת ובלאי הסוללה, ועל כן הם יכולים להיות שונים בהשוואה לנתוני המעבדה). זהו יתרון משמעותי, בדיוק בנקודת התורפה הגדולה ביותר של הרכב החשמלי – טווח הנסיעה הבינעירוני. יתרון זה המאפשר לנהגים לצאת לנסיעות ארוכות ללא הצורך לדאוג מטעינה תכופה.

רוצים לדעת עוד על האיוניק 6 החדשה? לחצו כאן>>>
 

רכב מנהלים חשמלי צילום: יח"צ

אם כבר הגעתם לעמדת הטעינה, איוניק 6 מצויד במערכת טעינה מהירה, המאפשרת להטעין את הסוללה במידה משמעותית בזמן קצר. מה שמקטין את זמן ההמתנה בעת נסיעות ארוכות. שילוב מצד אחד של מערכת חשמל 800 וולט המסוגלת לקבל הספקים גבוהים מעמדות טעינה אולטרה-מהירות ומצד שני צריכת זרם נמוכה המאפשרת לנסוע יותר ק"מ בפחות זרם.

כאן נכנס לתמונה – תרתי משמע – העיצוב של הרכב. במקרה הזה לצורה יש גם משמעות פונקציונאלית. כשהוא מעוצב בהשארת מטוסי הנוסעים הראשונים – במראה רטרו-מודרני יונדאי איוניק 6 מתאפיין עם קווים חלקים ואווירודינמיים, המסייעים בהפחתת התנגדות הרוח ומשפרים את היעילות האנרגטית של הרכב. בנוסף, העיצוב הייחודי מושך תשומת לב ומעניק לרכב מראה יוקרתי ומרשים.

טכנולוגיה מתקדמת

איוניק 6 מצויד במערכות טכנולוגיות מתקדמות המספקות חווית נהיגה חכמה ובטוחה. בין היתר ניתן למצוא מערכות סיוע לנהג כמו מערכת בלימה אוטונומית, מערכת שמירה על נתיב, מערכת זיהוי תמרורים, ומערכת חניה אוטומטית. כמו כן, הרכב כולל מערכות מידע ובידור מתקדמות עם מסכי מגע גדולים ותמיכה באפליקציות כמו Apple CarPlay ו-) Android Autoאפשרות החיבור לממשקים תלויה ביצרני מכשיר הטלפון הנייד וייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר אינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם).

התפעול של כל המערך החכם הזה מתבצע בעזרת מתגים שעל גלגל ההגה, או דרך מסך מגע 12.25 אינץ'. בנוסף, במרכז גלגל ההגה ישנן נורות LED המספקות מידע מיידי לגבי רמת הטעינה של הסוללה. יונדאי הלכה עד הסוף עם הנדסת האנוש – בלי קיצורי פינות – כשלנגד עיניה התפעול הקל ביותר שאפשר שיהיה רכב. כך תמצאו את מתגי חלונות החשמל בקונסולה המרכזית, בורר ההילוכים.

כל זה משולב בחלל וסביבת נוסעים המציעים מרחב פנימי נדיב ונוח לנוסעים, עם מושבים מרווחים ומרופדים היטב. זאת בזכות בסיס גלגלים ארוך של 295 ס"מ, ורצפה שטוחה. בנוסף, תא המטען מציע קיבולת גדולה של 401 ל' מה שמאפשר לשאת כמות גדולה של מטען או ציוד.

חיסכון בעלויות תחזוקה ודלק

רכב חשמלי באשר הוא, גם יונדאי איוניק 6 מצריך פחות תחזוקה מרכב בעל מנוע בעירה פנימית. זאת, מאחר ואין צורך בטיפולים כמו החלפת שמן, מסננים ותיקונים למערכת הפליטה. כמו כן, עלויות הטעינה החשמלית נמוכות יותר מעלויות התדלוק בדלק, מה שמסייע בחיסכון כספי בטווח הארוך. להזכירכם טעינה בעמדת טעינה ביתית תעלה בתעריף החשמל הביתי כלומר 61 אג' ל-1 קוט"ש. טעינה מלאה של הסוללה עם קיבולת של 77.4 קוט"ש תאפשר לנסוע עד 614 ק"מ (בגרסה המתאימה) בעלות של 48 שקלים בלבד.

נהיגה ברכב חשמלי כמו יונדאי איוניק 6 תורמת להפחתת פליטות גזי חממה וזיהום אוויר בכל מקום בו הרכב יסע. זה יתרון חשוב במיוחד בעידן בו המודעות לאיכות הסביבה והצורך בצמצום פליטות מזיקות גוברת.

בתחום נוסף אין פשרות כלל: ביצועים ונהיגה חלקה. יונדאי איוניק 6 מציע ביצועים מרשימים עם תאוצה חלקה ומהירה, בזכות המנוע או צמד המנועים החשמליים המגיבים באופן מיידי. הרכב מספק חווית נהיגה שקטה ונעימה, ללא רעשי מנוע ורטט כלל. חייבים לחוות את הנהיגה במימד חדש של נוחות והנאה מהנהיגה ומהדרך.

גם אם הן צומצמו לאחרונה, בישראל, כמו במדינות רבות אחרות, רכבים חשמליים זוכים לתמיכה ממשלתית והטבות מס שונות. הטבות בצורה של מכס מופחת וגם הכרה בסכום גבוה יותר בשווי השימוש – למי שמקבל רכב חשמלי מהעבודה. ככל שתמהרו לרכוש רכב חשמלי כך תבטיחו כי תספיקו להנות גם אתם מהשלב בו רמת המיסוי על הרכבים האלה עדיין נמוכה הרבה יותר מזו של רכב בנזין או היברידי.

שקט נפשי

יונדאי מציעה אחריות מורחבת של 7 שנים ו/או 150 אלף קילומטרים על סוללת הרכב. למעשה כמעט לכל אורך חיי הרכב. בנוסף, רוכשי איוניק 6 נהנים מ-5 שנים ו/או 100,000 ק"מ אחריות על כל שאר חלקי הרכב. זאת בנוסף לתמיכה של רשת מרכזי השירות המקצועית של כלמוביל בישראל הפרוסה בכל הארץ וגם מוקד 24/7 שיתן מענה לכל בעיה שעשויה לצוץ החל מנורת אזהרה שנדלקת ותיקון תקר ועד לשלוח חילוץ וסיוע פיזיים.

גם הרכישה של יונדאי איוניק 6 יש בו לא מעט שקט נפשי. אפשר לבחור, כמו פעם, לשלם את כל הסכום במלואו או להנות ממסלולי אקסטרה-ליס הייחודיים של כלמוביל המציעים מקדמה נמוכה, תשלום חודשי קבוע שאינו משתנה וחבילה הכוללת לא רק את הרכב נטו אלא גם חבילת שירות, ביטוח והטבות נוספות (המימון מוצע על ידי כלמוביל פתרונות מימון לרכב בע"מ (מ. רישיון 54683) וכפוף לאישורה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. הכל בכפוף למסמכי ההתקשרות של העסקה). כל זה כדי לאפשר לנהג האיוניק 6 לדעת מראש מה יהיו הוצאות הרכב שלו מדי חודש ולתכנן בהתאם.

רכב חשמלי למנהל החכם

לסיכום, יונדאי איוניק 6 מציע חבילה כוללת מרשימה של טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב יוקרתי, טווח נסיעה ארוך וביצועים מרשימים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור מי שמחפש רכב חשמלי בעל חזות מרשימה ועתידנית, ביצוע איכותי וידידותי לסביבה. כל זה מבלי לוותר על הביצועים ועל המעטפת הטכנולוגית מובילת התעשייה מבית יונדאי.

רוצים לדעת עוד על האיוניק 6 החדשה? השאירו פרטים>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום