'שיר חופה' • ישראל אדלר ומקהלת מלכות בקליפ מרגש

הגראמער והיוצר ישראל אדלר לצד מקהלת מלכות בניצוחו של פנחס ביכלר בקליפ חופה מרגש הממחיש את הרגעים הנעלים של מעמד החופה החסידית

אליעזר חסיד | מוזיקה 20.6.2024 | 08:09

ישראל אדלר | צילום: יוסף שלסט

ככה זה נראה כשהאומנים ישראל אדלר ופנחס ביכלר חוברים יחדיו לחופה מרטיטה וראשונית מסוגה במחוזותינו.

הכל החל בחופה יוקרתית אי שם, אליה הוזמנו הגראמער והיוצר ישראל אדלר והמוזיקאי המחונן מנצח מקהלת מלכות פנחס ביכלר, לעורר ולרגש את החתן והכלה בדקות המשמעותיות בחייהם.

 

'חופה ליד' - שיר החופה! ישראל אדלר ומקהלת 'מלכות' צילום: יח"צ

רגעים ספורים לפני היציאה לחופה, כשהמחותן הנרגש מפזז מהכא להתם, תוך כדי מרוצתו בין האורחים לשושבינים, הוא פונה לישראל אדלר בבקשה שיאמר כמה חרוזי רגש לעורר את החתן והכלה.

ישראל אדלר נענה לאתגר הלא מתוכנן ופוצח בקולו בחרוזים מרגשים על הכוח של החתן והכלה ביום חופתם, כשהוא עוטף את דבריו בפזמון "וואס בעטן זיי? זאלסטו זיין מיט זיי"! ( ומה בקשתם של החתן והכלה? שאתה, השי"ת, תהיה איתם!) מילים שמסכמות את כל-קול בקשתם של החתן והכלה בשעה שהם מקימים את ביתם, שיזכו לסייעתא דשמיא בכל עת וירגישו שהקב"ה איתם, מאזין ונעתר לבקשותיהם.

בסיומה של החופה שהשאירה רושם עז על הנוכחים, החליטו השניים, אדלר וביכלר, שחייבים להפוך את המילים הללו למארג נפלא של שיר תפילה שילווה חתנים וכלות ביום חופתם, והפעם בהגשה וברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

ובכן, אדלר כתב את המילים ופנחס ביכלר הלחין את הלחן. מכאן והלאה חברו לפרויקט טובי המוחות והכוחות, כשבני לאופר עיבד ותזמר, מקהלת 'מלכות' ליוותה קולית, כשעל שרביט ההפקה וה'מאסטרטגיה' מנצח פנחס ביכלר, איתו על הבימוי והעריכה הערשי סגל, הצילום של יוסף שלסט, ההפקה בפועל של מיכאל צי, הקלטות באולפני מיכאל וינברגר והמיקס של חיים מוזס.

קרדיטים:

מילים וביצוע: ישראל אדלר

לחן: פנחס ביכלר

עיבוד ותיזמור: בני לאופר

מקהלת: מלכות

הפקה ואסטרטגיה: מאסטרטגיה

צילום: יוסף שלסט

בימוי ועריכה: הרשי סגל

הפקה בפועל: מיכאל צי

הקלטות: אולפני וינברגר

מיקס: חיים מוזס

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום