תאומים חמודים שוכבים בעריסה, מחוברים למכשירים רפואיים המצפצפים ללא הרף

חדר אשפוז שלם הקימו בבית משפחת רודה, אחרי לידת התאומים החמודים שלהם, שנולדו אחרי שנות ציפייה ארוכות • שיתוק מוחין, בעיות נשימה ובעיות במערכת העיכול, הם רק חלק מהבעיות – והעול הכספי הנלווה לטיפולים – כבד מנשוא

בשיתוף ועד הרבנים | חרדים | תוכן שיווקי 17.6.2024 | 14:53

עריסות עם מכשירים רפואיים | צילום: ועד הרבנים

שבע שנים. מחזור שלם של שמיטה, סדר לימוד שלם של דף היומי. מספר שמסמל פרק חיים ארוך ומשמעותי.

שבע שנים. שבע שנות ציפייה עברו על הרב נפתלי רודה ורעייתו, בהמתנה שיזכו גם הם להביא לעולם זרע של קיימא, ולגדל דור שימשיך את השושלת היהודית, ולחנך את ילדיהם לתורה, לחופה ולמעשים טובים.

אחרי שבע שנות ציפייה ארוכות, ב"ה – הנס הגדול התרחש.

זוג תאומים נולדו לבני הזוג. ההתרגשות הייתה גדולה עד למאוד – אך עד מהרה, הבינו כי הם נקלעו לניסיון חדש משמיים. ניסיון שלא הכירו ולא חשבו עליו קודם לכן.

אל נא נעמוד מנגד! תורמים עכשיו למשפחת רודה>>>

הילדים נולדו עם שיתוק מוחין, בעיות במערכת העיכול ובעיות במערכת הנשימה. הם נותרו תקופה ארוכה בבית החולים, וכאשר שוחררו הביתה, הבית הפך לבית חולים, במלוא מובן המילה.

קשה לתאר את הסבל שעוברים ההורים. הם מתרוצצים מבית חולים זה לאחר, עוברים בין הרופאים המומחים, והכל כדי לדאוג לבריאותם של ילדיהם.

אין לנו את היכולת לתאר ולנסות להבין מה עובר על זוג הורים, אחרי שנות ציפייה ארוכות כל כך, שצריכים כעת להתחיל ולטפל בבעיות הרפואיות הקשות והמסובכות של התאומים החמודים שלהם, ולהקים חדר אשפוז של בית חולים אצלם בבית.

ההורים מתחננים ומבקשים את העזרה שלנו. נכון, אנחנו לא יכולים לרפאות את הילדים, אנחנו כן חייבים לסייע להורים להצליח במשימה הקשה של הצלת חיים של תינוקות קטנים שלא טעמו טעם חטא.

ההוצאות רבות הן. האוכל המיוחד עבור הילדים, עולה למשפחה 6,000 ש"ח מידי חודש (אחרי השתתפות קופת חולים), התרופות עולות הון עתק, וההורים מתרוצצים סביב הילדים ובבתי החולים, ולא יכולים לעבוד ולהתפרנס לבד.

הם חייבים את עזרתנו. אנחנו חייבים לעזור להם.

איך אפשר לעמוד מנגד, בזמן שאנחנו יודעים על הטלטלה הקשה שפקדה את המשפחה, מציפייה, לשמחה, למצב הקשה בו הם נמצאים עכשיו.

כולנו מתייצבים לעזור ולסייע ככל יכולתנו, כדי לאפשר לילדים של הרב נפתלי ורעייתו להתרפאות, ולסייע כלכלית להורים היקרים לעמוד כלכלית במשימה.

אל נא נעמוד מנגד! תורמים עכשיו למשפחת רודה>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום