חשמלית לטווח הארוך: הכירו את סקייוול ET5 XR86

עם סוללה גדולה, חבילת אבזור עשירה ושחרור מלא מחרדת טווח, סקייוול ET5 XR86 מספקת את המענה המושלם לנסיעה ברכב חשמלי

רוני נאק | מקודם | רכב ותחבורה | תוכן שיווקי 17.6.2024 | 10:17

חשמלי עם טווח נסיעה ארוך | צילום: מתוך הסרטון

עכשיו כשהקיץ בישראל מסובב את חוגת הטמפרטורה לרמה-"11", זה בדיוק הרגע שבו תרצו שלרכב החשמלי תהיה סוללה גדולה – ענקית אפילו. הטמפ' הגבוהות מציבות שורה ארוכה של אתגרים בפני רכב חשמלי ומבלי להיכנס לפרטי הפרטים נספר כי הכל מתורגם לשורה תחתונה של טווח נסיעה שמתקצר באופן משמעותי. במקרים מסוימים אפילו בעשרות אחוזים ביחס לטווח הרשמי שגם לגבי הציבור כבר סקפטי למדי.

ליצירת קשר אודות הרכב השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>

 

סקייוול צילום: יח"צ

את  ה"טווח המוארך" הרכב החשמלי של סקייוול משיג בעזרת סוללה בעלת קיבולת של 86 קוט"ש  -ביחס ל-72 קוט"ש שבגרסת LR של הרכב. כך שהטווח המתקבל הוא קרוב יותר ל-500 ק"מ מאשר ל-400 ק"מ. לכאורה פער לא גדול אבל בפועל – כך גילינו  – בעל משמעות רבה.

חשוב לציין את טעינת ה-AC התלת פאזית עד 11 קו"ט וגם טעינה מהירה של עד 75 קו"ט מעמדות DC. וגם את האחריות לסוללה של 8 שנים או 200 אלף ק"מ (5 שנים על שאר הרכב).

חבילת האבזור – רמת פרימיום כאמור – כוללת לוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ' לידו מסך מולטימדיה 12.8 אינץ'. קישוריות בלוטות', חיישני תאורה וגשם, פנסי LED, גג שמש פנורמי מוצלל, שמשות פרטיות, מושבים עם ריפודי עור והזחה חשמלים לקדמיים, משטח טעינה אלחוטי, שקע V2L של 2.2 קו"ט בין המושבים, בקרת אקלים מפוצלת וכמובן מערך סיוע ובטיחות אקטיבי. לאחרונה נוספה גרסת PRO המנגישה את הדגם הזה במחיר השקה של 209900 שקלים (גרסת הבסיס – URBAN עם הסוללה הקטנה יותר תעלה 192,900 שקלים).

התחושה מאחרי ההגה טובה יותר מזו שפגשנו בעבר בסקייוול. נראה כאילו המוצר התבגר טוב ונעשה מהודק ומדויק יותר. ריסון המתלים טוב יותר וחווית האיכות עדיפה.

חזרה לנהיגה. עם סוללה גדולה בעלת רזרבות טובות, מערכת המיזוג עבדה כל העת וקצב הנהיגה – כאמור היה מהיר ובישור קו עם התנועה שסביב. העין פחות נדדה למחשב הדרך – שלרוב לא מוסיף בריאות. בכביש הפתוח נוחות הנסיעה טובה מאד, רעשי הרקע נמוכים ואינם נוכחים ואפשר בהחלט ליהנות מהדרך. בתוך העיר לרכב החשמלי יתרונות רבים. כמו האחרים גם XR86 מציע תנועה שקטה מאד בעיר והוא עושה זאת עם נוחות טובה מאד ומערך מצלמות היקפיות. יש סייען זחילה בפקקים וגם סייען חניה אוטומטית. אמריקה!

גרסת XR86 של סקייוול ET5 היא ללא ספק הביטוי המוצלח ביותר של הדגם הזה עד כה. לסוללה הגדולה יותר יש יתרונות רבים לא רק בטווח הנסיעה נטו אלא גם באופן השימוש היומיומי ברכב שקרוב יותר מתמיד לזה של רכב בעירה פנימית רגיל ודורש פחות התעסקות עם הטווח ונקודות הטעינה הציבוריות (הלוקות באמינות לקויה) לאורך הדרך. עם חבילות האבזור החדשות ועם היכולת החדשה – בהחלט שהיינו שמים את ה-XR86 ברשימה הסופית בחיפוש אחרי SUV חשמלי גדול.

בואו ליהנות מחוויית נסיעה מענגת וארוכה>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום