מתקפה במליאה: "לפיד, גנץ ובנט רוקדים על דמם של חיילינו הקדושים שנהרגו"

סגן השר אבי מעוז התייחס בנאומו במליאת הכנסת לציוצים המסיתים שצייצו לפיד, גנץ ובנט עם היוודע מימדי האסון הנורא במוצאי שבת בו נהרגו עשרה לוחמים בתקרית בעזה. "פוליטיקאים קטנים"

קובי עוזיאלי | פוליטי 17.6.2024 | 20:07

בנט, לפיד וגנץ במליאת הכנסת | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר מפלגת 'נעם' סגן השר במשרד ראש הממשלה, אבי מעוז התייחס בנאומו במליאת הכנסת לציוצים שצייצו במוצאי שבת חברי הכנסת יאיר לפיד ובני גנץ וכן ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט עם היוודע כי עשרה לוחמים נהרגו בעזה. לדבריו של מעוז, "מדובר הפוליטיקאים קטנים שכדי לחזור לשלטון מוכנים אפילו לרקוד על דמם של הלוחמים הקדושים".

דבריו המלאים: "חשבנו שאנחנו יודעים מה זה נקרא לרקוד על הדם. חשבנו שיש גבולות בסיסיים של מוסר ונימוסים שפוליטיקאים שומרים עליהם. אז חשבנו. יצאה השבת והתחלנו להתבשר בבשורות הקשות. שמונה חיילים גיבורים מהנדסה קרבית שנפלו באסון הנמרה, הי"ד. לוחם מסיירת גבעתי שנפטר מפצעיו, הי"ד. שני מילואימניקים מהשריון שנפלו, הי"ד.

ומה עושה ח"כ לפיד בהפגנה של הקפלניסטים? מסית נגד ראש הממשלה, אח שכול וקצין לשעבר בסיירת מטכ"ל, כאילו לא אכפת לו מהנופלים. מדובר כזכור, במנחית המסוקים המהולל מעיתון 'במחנה'. זה שנשא בנטל ותרם כל כך הרבה לביטחון הלאומי. במקביל קופץ בנט, האח התאום של לפיד, ובניסיונותיו הפתטיים לחזור לפוליטיקה, הוא מנצל את האסון כדי להסית נגד החרדים.

אז מה אם הוא בעצמו קרא לפני 5 שנים לשחרר את החרדים מגיוס לצה"ל? אמינות ועקביות אף פעם לא היו הצד החזק שלו.

יועז הנדל נואם במליאה | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

מצטרף אליהם כמובן, יועז הנדל, שמשתמש בטרגדיה כדי להזכיר שלא כולם מתחת לאלונקה. מעניין, שלא שמענו אותו מזכיר איזה אחוז קטנטן נמצא מתחת לאלונקה של המילואים ומאלו חלקים בחברה, וגם לא שמענו שהוא מעלה תמיהה על כך שבין הנופלים במלחמה יש מגזרים שמיוצגים באופן חריג ויש כאלו שפחות, ואני לא מתכוון לחרדים. וכמובן, אי אפשר שלא להזכיר את ח"כ גנץ, שרק לפני שניה היה חלק מהממשלה, וכעת הוא מפגין נגדה, ותוך כדי כך מנסה גם הוא לסחוט את הלימון של האסון ולנצל אותו לצרכיו הפוליטיים כדי לנסות להתאושש בסקרים, וכמיטב המסורת משתמש בנושא גיוס החרדים.

אז מה אם הוא כרמטכ"ל היה זה שסגר אוגדות וצמצם את מספר הטנקים? אז מה אם החוק שמדובר בו כעת זה החוק שהוא בעצמו יזם בעבר?

אז מה אם הוא אמר שהוא ייתן לחרדים דף ריק עם חתימתו ושימלאו בו איזה דרישות שהם רוצים? העיקר להוריד את נתניהו מהשלטון. אלו פוליטיקאים קטנים, שכדי לחזור לשלטון מוכנים אפילו לרקוד על דמם של הלוחמים הקדושים, הי"ד. בושה לכם", סיכם סגן השר מעוז.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום