יאיר נתניהו מסביר: "למה השמאל ותקשורת התעמולה בטירוף עכשיו"

הבן של ראש הממשלה החונה במיאמי מצייץ ומשתף פרסומים שמשרתים את הנרטיב של הימין. "מה הם מנסים להסתיר? אם לא הייתה בגידה, למה הם כ"כ מפחדים שיבדקו גורמים חיצונים ועצמאים מה קרה?", תהה יאיר נתניהו

קובי עוזיאלי | תקשורת 17.6.2024 | 07:35

יאיר נתניהו | צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה השוהה כמעט שנה במיאמי, מסיבה שאינה ברורה עד כה, מתייחס לחזרת המחאות ו"שבוע ההתנגדות" עליו הכריזו ארגוני המחאה וכותב "למקרה שלא הבנתם למה השמאל ותקשורת התעמולה בטירוף עכשיו: מושב הקיץ של הכנסת מתקיים עד סוף יולי, ולכן זאת ההזדמנות האחרונה להפיל את הממשלה בארץ מספיק זמן לפני הבחירות בארצות הברית".

לדבריו, "ככה אפשר יהיה להקים מהר ממשלת בובות של השמאל, להכנע לחמאס וחיזבאללה, להפסיד את המלחמה, ולהקים מדינה פלסטינית בזמן לבחירות באמריקה".

בנוסף התייחס נתניהו ג'וניור, לפרסום כי בג"ץ הורה למבקר המדינה להקפיא במיידי את הביקורת על צה"ל ושב"כ ב-7 באוקטובר. "מה הם מנסים להסתיר? אם לא הייתה בגידה, למה הם כ"כ מפחדים שיבדקו גורמים חיצונים ועצמאים מה קרה?", תהה יאיר נתניהו.

"עד היום לא התקבלה תשובה למה לא עדכנו את ראש הממשלה על השיחה בלילה שלפני ה7.10? למה לא עדכנו אותו על החומר שהתגלה במסגרת הדו״ח המודיעני ״חומות יריחו״? למה ראשי הצבא והמודיעין טענו כל הזמן כי חמאס מורתע? איפה היה חיל האוויר ב7.10? (ועדת חקירה ״ממלכתית״ , למרות השם המפוצץ, היא תמיד בראשות שופט בגצ, ולכן משמשת כמעט תמיד כוועדת טיוח של השמאל)", קובע הבן.

לצד זאת, יאיר נתניהו מרבה לשתף לאורך היום ציוצים ופרסומים של אחרים שעם התוכן הוא מסכים ורוצה להדהד אותו ל-196.8 אלף העוקבים שלו ברשת X.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום