חיים לוינסון שוב מסתבך: השר תובע פיצויים

עיתונאי 'הארץ' יאלץ לשלם לשר בן גביר? שעות אחרי שפרסם ציוץ לעגני שלטענתו הוא בגדר "סאטירה", השר שיגר לו מכתב תביעה ובו דרישה לפיצוי כספי גבוה

קובי עוזיאלי | תקשורת 16.6.2024 | 18:11

העיתונאי חיים לוינסון | צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

עיתונאי 'הארץ', חיים לוינסון, ממשיך להתגרות במזל ובשביל ללקט עוד כמה מאות לייקים מהמעריצים, ממשיך לרדת ולהקטין את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שהפעם החליט לתבוע אותו בגין לשון הרע. 

"בלעדי! הצלחתי להניח את היד על ספר המחזור של איתמר בן גביר", כתב לפני כמה שעות לוינסון בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) וצירף מעין שיר שלועג לבן גביר על עברו ועל תפקידו בהווה. 

בתגובה שיגר השר בן גביר באמצעות עורך דינו יוספי מזר מכתב התראה ללוינסון ובו נכתב בין היתר: "הדברים בפרסום מהויים לשון הרע שכן מה שצולם כ'ספר מחזור' לא נרשם מעולם ולמעשה מדובר בהמצאה מפרי דמיונך הקודח". לדבריו, "מדובר בפרסום שקרי שאין בו דבר מלבד הכפשת מרשי". 

עורך הדין ציין במכתבו כי מרשו איתמר בן גביר דורש פיצוי בסך 200 אלף שקלים כמו גם התנצלות פומבית ברשת שבה בוצע השיימינג.

לוינסון, שכנגדו עומדות עוד 9 תביעות שמתנהלות בימים אלה, הגיב בזחיחות כהרגלו וכתב: "טוב חוכמת ההמונים הפעם טעתה. בתגובה לציוץ הסאטירי שלי על בן גביר, קיבלתי מכתב שלצערי בכלל בכלל לא סאטירי, שהוא מאיים עלי בתביעה. עצוב, אבל זה רמת הפוליטקאים ומהמשפטנים במדינה". לוינסון הוסיף וכתב, "ליעד וירצהיזר תטפל בו" כלומר עורכת הדין שמצייגת אותו בתביעה זו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום