גדולי המקובלים התפעלו: "מעל הטבע ממש"

הספר שהפך לשיחת היום בכוללים ובהיכלי הישיבות, הגיע לשולחנם של גדולי המקובלים שהתבטאו עליו בביטויים מפליגים | כל הפרטים

יאיר פריד | חרדים | תוכן שיווקי 16.6.2024 | 13:37

הרב דב קוק והרב יעקב עדס | צילום: שוקי לרר//א. איזינבאך

בשבועות האחרונים יצא לאור עולם ספר חדש שמעורר הדים רבים בקרב בני התורה. הספר שיצא לאור רק לפני שבועיים, ירד היום להדפסה נוספת אחרי שאזל כמעט לחלוטין מנקודות המכירה.

הספר המדובר נקרא בשם 'דעת רמח"ל', ומטרתו להנגיש את תורת הרמח"ל הפרושה על פני עשרות חיבורים - לכדי ספר אחד, ערוך ומלוקט בטוב טעם לפי נושאים, כאשר כל המעיין בו מוצא בנקל את התייחסות הרמח"ל לנושא המבוקש, ובמקביל הלומד בו מקבל היקף מהגותו התורנית הענפה של אור עולם רבי משה חיים לוצאטו זיע"א.

לפרטים נוספים ורכישת הספר במחיר מיוחד>>>

או חייגו: 058-4333812​

בנוסף, בסוף הספר תמצאו גם את 'פסוקי הקיווי'. סגולה נוראה המיוחסת לרמח"ל ומבוססת על סדר פסוקים מיוחד אותם סידר בכוונותיו הגנוזות והטמירות על פי שמות הקודש וצירופים נסתרים.

על פועלו של הרמח"ל ומידת השפעתו על כינון ההגות היהודית - תורנית בדורות האחרונים נדמה שאין צורך להרחיב. כל צורב צעיר שנכנס בשערי בית המדרש נתקל בספריו המוכרים והידועים 'מסילת ישרים' 'דרך ה'' ו'דעת תבונות', ספרים שהפכו לנכסי צאן ברזל בארון הספרים היהודי השופכים אור בהיר על דרכי ביסוס האמונה וקניית מעלות רוחניות נשגבות. אך לא רבים מודעים למשנת חייו ולהיקף האוצר התורני העצום שיצא מבית מדרשו. 

במהדורה שיוצאת לאור בימים אלו, משולבים אלפי ציטוטים גם מן הספרים אותם כתב רמח"ל בלשון ארמית, כפי אשר נגלו לו מן השמים, ומן ספרים אחרים נדירים שאינם בהישג יד. סה"כ מעל ל-900 עמודים, ובהם אלפי ידיעות וציטוטים נדירים.

לקישור ישיר לרכישה בעמדת 'נדרים'>>>

גדולי ישראל ותלמידי חכמים מפורסמים שקיבלו לידיהם את הספר יצאו מגדרם בשבח הליקוט והאור החדש שמביא איתו הספר לעולם, כך גם הצדיק המקובל רבי דב קוק מטבריה שעלעל בספר והתבטא באורח חריג כי "מדובר בספר פלא, מעל הטבע ממש". 

בימים האחרונים עלו חברי המכון בנוסף גם למעונו של המקובל רבי יעקב עדס שעיין בספר, עודדם וחיזקם על האוצרות הנדירים מתורת הרמח"ל שכעת ערוכים ומסודרים לכל החפץ בם, ובירך את העושים והמעשים להפצת תורת הרמח"ל בברכות וישועות לרוב. 

הביאו ברכה אל בתיכם: לרכישת הספר במחיר מיוחד>>>

או חייגו: 058-4333812​

דעת רמח"ל | צילום: ללא

 

הביאו ברכה אל בתיכם: לרכישת הספר במחיר מיוחד>>>

או חייגו: 058-4333812​

ניתן להשאיר פרטים ונציג יצור עמכם קשר בהקדם>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום