הרב דרעי נזעק: אביה נפטר לאחר אירוסיה והיום היא מתחתנת

כלה המתחתנת היום, בת לאחד מנכדי הקהילה החרדית בבאר שבע, התייתמה מאביה זמן קצר לאחר האירוסין, וכעת ניגשת לחתונה בלי שום יכולת כספית • המרא דאתרא רבי יהודה דרעי שליט"א נזעק לנוכח המקרה החמור ומבקש את עזרת הציבור

בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 16.6.2024 | 12:18

הרב דרעי למען היתומה | צילום: קופת העיר

המקרה הזה הוציא את הגאון רבי יהודה דרעי מגדרו, וגרם לו לפרסם קריאה נרגשת לכלל תושבי באר שבע והציבור כולו, להיחלץ לעזרתה של הכלה היתומה, שמתחתנת חודשים אחדים לאחר פטירת אביה, ואין בידה פרוטה לפורטה כדי לממן את הוצאות החתונה הבסיסיות ביותר. 

לשמח כלה יתומה ביום חתונתה הקליקו כאן>>>

בקריאה נרגשת לציבור לבוא ולסייע פונה הרב דרעי בתחינה: "אחי ורעי היקרים הנני פונה אליכם, כל תושבי העיר, קופת העיר ,וכל מי שיכול לעזור - למצוות הכנסת כלה חשובה ביותר.

"מדובר על אדם ירא שמים בתכלית, שנפטר לדאבוננו הרב בפתאומיות. רבי שלמה כהן זצ"ל שמוכר לכולנו. השאיר אלמנה את אשתו אילה שתח'י, ולרש אין כל!!

"אנחנו פונים לכולם, לעזור ולהירתם למצווה החשובה הזאת! בפרט בימים הללו כולנו זקוקים מאוד, לרחמי שמים וזכויות רבות  ותורה וגמילות חסדים  מצילים מחבלי משיח". 

דבריו של הרב באים לנוכח המצוקה החריפה, והעובדה שהמשפחה אינה יכולה בשום אופן לשאת בהוצאות. זאת, בין היתר בשל העובדה שאחיה של הכלה התחתן גם הוא בחודשים אחרים, תקופה קצרה מאוד לאחר פטירת האב. למעשה, מועד החתונה המקורי שלו נדחה בגלל שהוא עוד היה בעיצומם של ימי השבעה על אביו. 

שתי חתונות במשפחה אחת הן אתגר לא פשוט גם למשפחות שבהן יש שני הורים מתפקדים ומצב כלכלי סביר. על אחת כמה וכמה כשמדובר במקרה של משפחה שזה עתה חוותה טרגדיה קשה עם פטירתו הפתאומית של האב – אין מנוס אלא לפנות לקהל הרחב ולבקש עזרה, וישראל קדושים בוודאי לא יפקירו את הכלה היתומה לגורלה, ויעזרו לה כל אחד ואחד כמיטב יכולתו, כדי שתוכל להיכנס תחת חופתה בשמחה ובשלוות הנפש בסיעתא דשמיא. 

זה הזמן לפתוח את הלב, כל אחד ואחד כפי יכולתו, לתרום תרומה שיש בה ממש, כדי לאפשר לכלה היתומה להגיע לחתונה עם חיוך רחב על פניה, כשהיא יודעת שלפחות לנושא הכספי היא לא צריכה לדאוג, למרות שהיא יתומה ואין לה אב שיישא את העול הזה על כתפיו. 

אנחנו צריכים להראות לה שהיא לא לבד, היא חלק בלתי נפרד מעם ישראל, העם המיוחד הזה שתמיד נרתם לעזרת החלשים והיתומים, ובכל פעם כשיש צורך פותח את הלב ומסייע להם, במיוחד כשמדובר בהשאת כלה יתומה, שזאת אחת המעלות הגדולות ביותר במצוות צדקה כידוע. 

בואו נעזור לה, נשמח אותה, ובתמורה הקב"ה ישמח אותנו ואת הילדים שלנו, מדה כנגד מדה. 

לשמח כלה יתומה ביום חתונתה הקליקו כאן>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום